Stonescream Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei Jeg har en bil som jeg ikke bruker så veldig ofte. Jeg har ikke garasje så i tider står bilen kanskje 2 uker ute uten noe kjøring. Tenkte å handle en slik bilpresenning som jeg kan legge over den. Da slipper jeg blad og frø, støv og annen dritt som bare blir liggende å stoppe vann i kriker og kroker. Noen som har erfaringer med slike cover og som er fornøyde med de? Ser at her: http://www.trono.no/softbond.php har de noen og biltema og torshov bilrekvisita har sikkert lignende. En kan liksom ikke kjøpe en presenning for da blir det jo plast mot hjørner og vrient å sette på. Kjøper en i stoff og snøen smelter så fryser jo hele dritten seg fast til bilen. Samme om det regner om dage for så å bli minus om natten. Så det beste er kanskje plast med "luftehull" eller lignende på "utsiden" og så stoff som ikke skraper lakken mot bilen. Noen som kan anbefale et trekk som fungerer bra? Bilen står ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 kjøpte en fra netthandelen faktisk og testet denne i går og må si den passet bra på min e 36 men passer også større biler men hvis du er heldig kan du på en bil presenning billig her www.netthandelen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Kjøpte det på Thorsov nå for en par uker siden, virker ganske greit ivertfall. Er vanntett så bilen holder seg tørr innafor og det virka også ganske solid uten at jeg skal si det for sikkert etter som jeg bare har testa det en par uker enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 men det som er kjett med plast preseninger, er at det blir jævlig varmt.. så de smelter fast i lakken på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå