The_transporter Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 97/98 model e39 523ia gått 303000 km ja vet er litt mye men har for det meste gått på autobahn intil en kar på skjetten kjøpte den og brukte den noen km til og fra jobb i 6 år.. og så overtok jeg den.. 3. eier og fullt servicehefte.. nylig byttet olje for andre gang i år, castrol magnatech og filter samt nye beru ultra plugger.. fargen er 297 montrealblau metallic rutene er blitt sotet angeleyes montert mtech vinge montert black diamond borrede og slissede skiver forran LPG anlegg montert av www.gastech.no godkjent senket i tillegg til mtech understellet m5 ratt elektrisk rollo i bakrute byttet ut de originale høytalerene i bilen til fordel for et komponentsett(husker ikke navnet) forsterker fra lanzar på 2000watt 2x15" i spesiallaget kasse i bagasjen fremtidlige planer er m5 styling,20" felger til sommeren,nye baklykter og sideblink hellakkering er et stort ønske.. da i samme farge bare med mye mer klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 så jo strøken ut denne da:P fine planer har du for bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 strøken er den ikke.. var en J#¤% idiot som har laget en fin bulk bak tanklokket og er noe smått med lakkrust . . tror jeg kommer til å bytte interiøret til skinn etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Var jo forsåvidt ganske pen denne Robert. Bytta ut 2-din org spiller med 1-din la jeg merke til. Felgene så ganske så bra ut også egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 vel bilen hadde ikke original spiller da jeeg kjøpte den og har ikke råd rtil å kjøpe en nye en så da måtte jeg ta hva jeg hadde... felgene er fine de solgte de til CEJ her inne.. så får se om det ikke blir noen nye over vinters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 pen bil! fet farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Vis du skal bytte til skinn interiør kan jeg anbefale M seter værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2007 driver å sikler på blå og sorte m5 seter men det blir vel bare med tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja hehe:) Dem er grise gode å sitte i Se om dette kan friste litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 omfg.. det er sånne jeg vil ha med blått i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Det er denne fargen du tenker på el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ahh.. jau snart så jeg besvimer her.. blir vel noe sånnt til sommeren igjenn sammens med hellakkering og m5 styling tror jeg... kanskje eisenmann 4 rørs eksos men får se om jeg vinner i lotto eller får kvitta meg med litt utgifter først vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå