Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan d der var 2 fine biler ja likte sedanen best jeg også selv om cabben er mtech2. er d keskin kt1 på sedanen? evt hvilken dim på felg og dekk. og fronten var også litt uvanlig og syns den passa bra jeg type er d da? link?

Skrevet

Se her ja :) Gratulerer med ny bil til både deg og Ingvar! Meget flotte biler begge to..Takk for turen før i dag :)

Sees på puben senere :wink:

Skrevet

Takk takk folkens :D

Alltid gøy å legge ut litt skrytebilder på bimmers :wink:

Skilta er en ny billig type ja,slipper både veiavgift og forsikring :wink:

Må kikke litt i det tyske vognkortet for å finne navn og rykte på de felgene.

Ja Stian,til våren er det Voss.. Lenge siden sist nå 8)

Skrevet

Stilig at det er litt delte meninger her :D Er ikke sikker hvilken jeg liker best selv,liker begge på hver sin måte. Men det er en grunn til at jeg pushet på broderen og var med han til Bodø å hentet sedan`n 8) Sinsykt gjennomført bil!! Felgene på den er keskin kt1 ja, tror det er 8x17, dekkdim er 215/40. Er ikke sikker på impress.

Felgene på min heter, i følge det tyske vognkortet: OZ (Hammann Motorsport) 8x17 ET35 og dekk dim. er også 215/40-17.

Angående styling på sedan`n er jeg heller ikke helt sikker,bakfangeren er en tilpasset E36 M3 fanger og fronten er en leppe av ett eller annet slag. Hekkspoiler og sideskjørt er vell Hartge? Regner med jeg blir korigert viss jeg sier feil :wink:

Bare å komme med innspill :D

Skrevet

Angående styling på sedan`n er jeg heller ikke helt sikker,bakfangeren er en tilpasset E36 M3 fanger

Synes det ser ut som det er en std. e36 bakfanger med rieger m-look diffuser :)

Skrevet

Angående styling på sedan`n er jeg heller ikke helt sikker,bakfangeren er en tilpasset E36 M3 fanger

Synes det ser ut som det er en std. e36 bakfanger med rieger m-look diffuser :)

Ja det er ikke utenkelig det! Var vertfall fra en E36 :P

Skrevet

Hei Øystein

Lekre biler dette her altså. Bilen til broder din overrasket meg nå. Hils han og si at den likte jeg, fin farge, flotte felger osv. Fremmed med den spoileren, men synes den var kul og jeg.

Og din bil selvsagt da, lekkert

Kan ikke du maile meg litt bilder av begge to da?? lagrer litt slikt av folk jeg blir kjent med ser du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...