Gå til innhold

Bot for å kjøre uten sertifikat?

Oak
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er bota/straff hvis du har mista lappen for noen mnd og du blir tatt kjørende? Kan man risikere lenger straff evt.

Har bare mista selve førerkortet;) Altså plastkortet man må ha med seg når man er ute og ruller med BMWen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bota/straff hvis du har mista lappen for noen mnd og du blir tatt kjørende? Kan man risikere lenger straff evt.

Har bare mista selve førerkortet;) Altså plastkortet man må ha med seg når man er ute og ruller med BMWen:)

Ja det skjønte jeg ;) Jeg bare stjal tråden litt med mitt spm 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anta du vil få ganske mye lengre tid uten lappen, i tillegg til en ganske grei bot. Er vel ikke noe å anbefale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønte jeg ;) Jeg bare stjal tråden litt med mitt spm 8)

Prøvde det her ut som 16åring. med en ford excursion. Jeg fikk 4000kr i bot, 6mnd ekstra vente tid. så kan du + på litt når du har mistet kjørelisensen for høyhastighet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midlertidig kjøretillatelse kan du få på hos BT, politiet har ikke noe med det å gjøre om du har fysisk mistet lappen.

Håper det er trygt å parkere utenfor BT :P Jeg har mista lappen min...hmm..psykisk? Eller fysisk :D

Det har alltid lagt i bilen, men fant det ikke under forrige rengjøring heller. Antar jeg får bare lete hvis jeg blir stoppa og satse på at politimannen sier det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...