Dirty Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 selger under en pc jeg har! prossessor: amd athlon Xp 3000+ RAM: 2Gb med Geil ram( husker ikke hastighet i farta! dvd cd brenner 250 gb ide disk! pcen kan leveres ny installert med Windows XP ble veldig lite fakta om pcen dette her! kom bare på mens jeg var innom, at jeg kunne legge den ut for salg! Kom med BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 kjekt å få litt info angåense skjermkort,lydkort, hvor mange ram porter? osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Stemmer lydkort er intregrert er 3 ram moduler. skjermkort er geforce6800gt AGP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvilket hk er det? iom at det er 3 ram moduler så regner jeg med at HK ikke støtter dual channel på ram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 hovedkortet heter msi k8n vis jeg ikke tar helt feil! om det støtter dual channels ram vet jeg ikke, men burde ikke vær noe problem å finne ut av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 100kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er ikke vits å komme med så latterlige bud som 100kr! minstebud er 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 hmmm kunne vært noe. Skjerm med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er ikke skjerm med nei! men kan få med 10 gratis CRT skjermer har en hel au alt fra 15" til 21" har forresten fått bud på 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 er slikt kabinett ! men mangler dør( døra der cd rom osv er! men har døra liggende hjemme en plass!) + er knekt litt helt nede! er sykt stort så plass til masse snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå