Reedline Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 bilen min hoster og harker o mistenker at det kan være ei dyse som er tett men lurer på om bilen i det hele vil starte viss det er dysa??
javewl Skrevet Oktober 5, 2007 Skrevet Oktober 5, 2007 Du har da mer enn èn dyse.. Så den vil starte på de andre sylindrene
Reedline Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2007 oki åssen vil da bilen oppføre seg
Azeton Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Den vil oppføre seg som om den går på 5sylindre.. blir litt tregere! Min gikk fint på tomgang med ene sylinder full av vann å faenskap!
Reedline Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 kom det rar eksos å sånn?? og det virker sånn om tenninga er helt galt??
Azeton Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Syns det bråkte like jævlig i eksosannlegget uansett jeg.. hørtes ut som litt tenning av bensin i eksoen. Men det tror jeg hadde mer med at jeg hadde MAP sensoren i friluft som gjorde at hjernen trodde at den fikk litt mer luft enn det den gjorde å mata på bensin nok til å brenne ned bilen! Men motoren mistet mye respons å litt av den "kvasse" lyden.. du kan jo prøve å trekke ut 1 coil å se hva som skjer forsikkerhets skyld?
Reedline Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 åssen fikk du ut vannet fra sylinderen?? kan det komme vann inn dysene etter en heftig motorvask fks.???
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 er det M20 du har problemer med er det bare å nappe opp dysegalleriet og kjøre motoren på starter så ser du om dysene åpner.
Reedline Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 hva vil man se da?? åssen skal dysene oppføre seg?? har aldri tukla med dysene før.. motoren klikka etter jeg skifta olje og skyldte motoren med diesel og skifta plugger og ga den en heftig motor vask etter det har motoren oppført seg som en skjekte motor hele bilen rister når jeg gir gass den smeller i eksosen og mister efekt kan nesten ikke kjøre den på 2 gir...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Vil se om dysene gir fra seg en sprut med drivstoff ved tørning. Men lite trolig tett dyse er problemet ditt. Kan være problem med LMM, vann i tenningssystem, defekte plugger osv.
Reedline Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 hva er LMM?? plugger er helt nye fra biltema.. og tenningsystem burde ha vert tørt for jeg vaska motoren i sommer ferien + så har jeg ny fordeler og rotor har hadt ute fordeleren og tørka den ogsånn..
Azeton Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 LMM=luft masse måler.. står et sted mellom luftfilter og innsug!
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 lite cits å bumpe så kjapt etter siste innlegg, lmm er luft mengde måleren din, napp ut kontakta å sjekk om det hjelper. funker det er den defekt sitter etter luftfilteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå