Gå til innhold

klarer motoren å svive med tett dyse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det bråkte like jævlig i eksosannlegget uansett jeg.. hørtes ut som litt tenning av bensin i eksoen. Men det tror jeg hadde mer med at jeg hadde MAP sensoren i friluft som gjorde at hjernen trodde at den fikk litt mer luft enn det den gjorde å mata på bensin nok til å brenne ned bilen!

Men motoren mistet mye respons å litt av den "kvasse" lyden..

du kan jo prøve å trekke ut 1 coil å se hva som skjer forsikkerhets skyld? :twisted:

Skrevet

hva vil man se da?? åssen skal dysene oppføre seg?? har aldri tukla med dysene før.. motoren klikka etter jeg skifta olje og skyldte motoren med diesel og skifta plugger og ga den en heftig motor vask etter det har motoren oppført seg som en skjekte motor hele bilen rister når jeg gir gass den smeller i eksosen og mister efekt kan nesten ikke kjøre den på 2 gir...

Skrevet

hva er LMM?? plugger er helt nye fra biltema.. og tenningsystem burde ha vert tørt for jeg vaska motoren i sommer ferien + så har jeg ny fordeler og rotor har hadt ute fordeleren og tørka den ogsånn..

Skrevet

lite cits å bumpe så kjapt etter siste innlegg, lmm er luft mengde måleren din, napp ut kontakta å sjekk om det hjelper. funker det er den defekt

sitter etter luftfilteret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...