336mik Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Selger min 82` 524 td. Bilen har gåen topppakning,eller sprekt topp,så den går litt varm under kjøring,men kan kjøres hvis man kjører pent. Den er EU ok til mars neste år(2008),men vil kreve altfor mye jobb å få i gjennom en sånn kontroll en gang til. Bilen er rusten,og bærer preg av at den har gått ca 385"km. Hvis diesel vrakpant går opp,så vil en hobby mekanikker kunne gjøre litt kroner på denne. Veiva er sinnsykt populær for de som vil bygge seg turbo-bmw,og kan selges for 3-5000.Er vel kanskje også noen deler som girkasse,turbo og diesel pumpe som kan selges for noen tusenlapper. Grunn til salg er at jeg har kjøpt meg ny bil,og allerede har garasjen full,så jeg har ikke mulighet til å skru på denne selv. Er oppskrudd,og går ganske bra(bremset til 100.5KW).Har 3.5" enderør,og konfilter og har egentlig ganske grom lyd til diesel bil å være. Selges selvsagt som den står. Selges hbo 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 hm..veldig interessant..må sjekke opp litt forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvor er d bilen står? er d elverum den står? hadde hvert utrulig intressant hadde d hvert litt nermere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Står i elverum ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mykle84 Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 okey.. d blir litt langt for og hente en gammel opprusta bil..hehe selv om jeg bare digger e28 524td.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 har du solg den enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Ikke solgt nei.Har foreløpig bare lagt den ut for salg her på forumet.Jeg MÅ ikke selge bilen nå,men det er så kjett hvis den bare skal stå her å ta opp plass i vinter,og jeg har ikke tenkt til å bruke den mer,så det blir evt bare å skru den i fillebiter den dag jeg får tid/plass/lyst til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 hvor i elverum er det du holder til kan komme en tur å kikke på den jeg. kan sende adressa til kaibje@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Dump-i-bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 ingen adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 ingen adresse Utpå bygda har vi ikke adresser nei,bare steds navn. Referanse til hvilket hus hva feks post angår,blir oppgitt på gards nr og bruks nr. Sendte deg en pm tror jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergheim _525tds Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 hei =) Du har vell ikke solgt bilen ennå? lurer på hvor mye du skal ha for dieselpumpen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Annonsen er over 4 år gammel,så bilen er solgt for lengst. Ble solgt som delebil og kjørt til hogger`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg