Anders_w Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 bilen er en 89 mod som kjøpte klin orginal da jeg var 17. er nå 22. så opp igjennom åra har det skjedd diverse ting:) bilen er restaurert og helkakkert i 2004, så da var utseende tatt og ''riktig'' i mine øyne:) så etterhvert ble det motor. måtte få bort den sure m40 motorn. hehe første vinter etter restaurering ble m20b25 sugemotor. det var moro i en sesong så maåtte det bli mer:) turbomotoren kom i hus og slik er den nå 8 og 9x17 3-delt tramont staria felger. wilwood 4 stempla bremser. kw variant 2. osv. motor er bygget av jan erik svartberg aka propan her på forumet. M20B25 motor. Dekomprimert 8.0:1 Pianotråd.Orginal pakning. Totalt overhalt med ALT nytt av slitedeler- Slipte ventiler,kam,simringer,stempelringer,lagre etc,gått ca 11000km etter overhaling. Orginale eksos manifolder som er snudd og borret nye hull til eksosboltene. To rør direkte opp fra de igjen til collector. Garret T3/T4 hybrid turbo. 3" DownPipe. "Gruppe A" WasteGate (stor) blå eloksert alu. Spesial innsug med 12 stk 325i dyser. Altså to fuelrails-med innsveiset bensintrykksmåler. Progressiv BTR 1,4:1 Malpassi. Turbo XS high performance BoostControl 3 bars MAP sensor. ladetrykk 1.4bar effekt: foreløpig ukjent. (teoretisk ca 350) Zinter clutch med M3E30 trykkplate. bilen er nå satt inn for vinteren og nye prosjekter er klare:) noen få for motoren og fler for utseende:) oppdaterer med bilder etterhvert som ting skjer:)
Adsome Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Wow bilen din falt virkeligt i smak hos meg vertfall!! Nice bil;)
EirikL Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Lekker e-30! Er ikke noen turbo-freak, men den er sikkert morsom å kjøre. Flott kombo mellom bil/farge/felger.
Nordz Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Fyttihelvete! Råeste E30'n jeg har sett på en stund hvertfall! Motorrommet var jo bare brutalt deilig Edit: Bare 1 ting som kunne vært finere; Sorte DE-lykter
Anders_w Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 takk fargen er 303 cosmossvart fra e36/e39:) sånn i tilfelle du lurte hehe..
BMW Jenta Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Hm.. Så vidt jeg ser er det da sorte DE-lykter på den
Anders_w Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 det er sorte DE fra hella på den som jeg har splittet og lagt angeleyesringer inni..
Nordz Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Åjaa:P Ble litt forvirra av angeleyes'a Er ikkeno fan av angeleyes på E30, bortsett fra det var den her nesten perfekt syns jeg
sh0rty^ Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Oi oi oi, dette var et stykk strøken e30 Knallfin rett og slett! Ossen front er det du har der? Facelift front med en slags leppe? Kjempefin bil iallefall!
Peer Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Kanonfin bil med helt riktig motor! Er du ute å kjører i Skien med denne, tror ikke jeg har sett den?
benger Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 er nok en av de fineste E30'ene jeg har sett! så gjennomført bra! nydelig farge, styling, motorrom osv! Ikke havn på taket på bane med den da
Anders_w Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 he he.. hender jeg er ute en SJELDEN gang i skien! hehe.. den har ikke gått mer enn maks 3000km i år litt fordi jeg har mye og gjøre, og så er jeg mye sammen med min samboer og vår datter:) hehe nei, tror ikke jeg er den som taker på banekjøring.! jeg er så livredd når jeg kjører på bane at jeg tar det med ro! hehe.. er mest redd for bilen;) mamge andre kjører så villbass!!!! det er orginal facelift front med rieger infinity leppe;)
Mexos Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Synes dette var en nydelig bil Begynner å få sansen for E30 nå
BoSJo Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Kan ikke der vere så snille å slutte å poste bilder av deres feite E30'er snart?? Det blir bare dyrt for meg Får mere og mere lyst på en E30 lisens bil.......kansje stoppe i min S38B36 hmmmmm Virkeligt flott og grom E30 Anders_w
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå