Anders_w Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 den har blitt kjørt med bse sprut:) men har solgt dette nå.. så veit ikke helt hva planen er ennå.. litt tidlig i vinterprpsessen;) he he..
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 7, 2007 Skrevet Oktober 7, 2007 Tror ikke det er så vanskelig å tippe hvilket etternavn "w" står for Dere kan virkelig bygge E30!! Håper jeg kan få lov å komme innom verkstedet deres en gang jeg er i distriktet En utrolig flott bil,skal ha meg en M20 med snurre en gang jeg også Pøs på med bilde og film viss du har.. Dette er underholdning av ypperste kvalitet
Riviera Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Øystein! Cab med snurre er farlig d..... da må du ha min og så snurrer du den..hehe P.s: hadde siste glidetur i helgen til en kjenning og det endte opp med kjøp av en strøken 325i motor som var gått lite. er i villrede, men er sugen på mer pulver, så får se hva den motoren går til.. 2,7 liter eller ombygg til 3.0ltr.. Du er hjertlig velkommen til oss
Anders_w Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 her er noen flere bilder:) fra div treff osv:D fra tryvann 2007! trasig vær gitt!!!! hehe.. ett par bilder med 18tom alpina:D litt dårlig kvalitet... tatt med mobilkamera.. hehe
Anders_w Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 nå som vinterens demontering er igang så kommer jeg med flere bilder på prosjekt tråden tenker jeg:)
bård Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Så litt rar ut med gamlingens alpina felger på, sånn den er styla må den ha skikkelig kant på felgene. Men felgene ser drit bra ut på m-tech ll hans da. Har du planer om å hente ut mer av motoren i vinter da?
Anders_w Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 he he.. ja, har mange planer med motor, men om de blir realisert er en annen ting:) blir så dyrt altting................... men noen små oppgraderinger og litt mer hk skal hvertfall la seg gjøre:) moro med tilbakemeldinger:)
Anders_w Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 jeppz! det har vært en stakkars 318..
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Har nok fått mye skryt av den bilen der:) Ikke rart heller da når man ser hvor bra det egentlig er!
Anders_w Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 nja joo folk har vel komentert den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå