Anders_w Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 fått solgt motoren? ja det fikk jeg;) en glad og spent liten kar som kommer fra ørsta til skien og henter i helga;)
Standal Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hvem er så denne karen frå Ørsta Må vere ein Kar som har navnet Åmås som etternavn?
Anders_w Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Hvem er så denne karen frå Ørsta Må vere ein Kar som har navnet Åmås som etternavn? hehe, ja;)
Anders_w Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2008 Har handlet en S motor;) oppdaterer straks med mere info og specs når jeg får tatt litt bilder:)
Larsinnj Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Tror denne kan bli en av norges råeste E30'r!
Anders_w Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Tror denne kan bli en av norges råeste E30'r! takk for den du;)
Toro Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Er det du som jobber på Hydro? Jeg kjører gass (Co2) for Yara, og syns å huske at han som skrev under på Ringnes-analysa het Wenås. Rått prosjekt forresten
Anders_w Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Er det du som jobber på Hydro?Jeg kjører gass (Co2) for Yara, og syns å huske at han som skrev under på Ringnes-analysa het Wenås. Rått prosjekt forresten nei jobber ikke der gitt;) tror ingen andre i min familie jobber der heller.. hehe;) hmm:) mystefistiskt:)
e30 tic Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra! Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort. Strøkent - Ja!!.. hei strøkent motor rom:) og bil forøvrig.. en ting jeg lurte på, det dekselet på torpedoen er det orginalt? evt hvor kan jeg få tak i de? må si det frisker opp motor rommet en del!
SondreLM Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Har handlet en S motor;) oppdaterer straks med mere info og specs når jeg får tatt litt bilder:) Hvilken S motor er så dette?
Anders_w Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Blir bare mer imponert hver gang jeg ser denna bilen din Anders. Du var frisk (modig?) å turte å gjøre noe utradisjonelt på lakken, og etter min mening har du lykkes meget bra! Finishnivå er det iallefall ingenting å si på. Sto ei stund å glante nedi under panseret, som er mitt interesseområde framfor noe. Ekstremt strøkent! Hvor kjøpte du den sorte "turbokåpa"/heatshieldet over eksoshuset? Har lett etter ei stund i sort. Strøkent - Ja!!.. hei strøkent motor rom:) og bil forøvrig.. en ting jeg lurte på, det dekselet på torpedoen er det orginalt? evt hvor kan jeg få tak i de? må si det frisker opp motor rommet en del! det er fra e30 m3:) koed har bla;)
Anders_w Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Har handlet en S motor;) oppdaterer straks med mere info og specs når jeg får tatt litt bilder:) Hvilken S motor er så dette? lager en ny prosjekt tråd om bilen snart med mere info;) hehe;)
e30 tic Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 takk for tipset. en slik skal jeg ha:) usikker på hvordan jeg ska gjøre med min eksterne wg, har den pr idag der den batteriplata er, men den vil jeg ikke skjære i helst i nye bilen. men der du har den er nok ikke mest gunstig heller med tanke på varme og skifting av plugger? eller gikk det fint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå