propan Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Det er ikke 88 motor,men han må bare sette over trigger etc. Med litt større turbo,stabilt sprut og riktig mapping vil den nok svelge unna mer luft nå vil jeg tro. Lykke til,fin bil og blir sikkert enda finere nå.
TSL Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sabla fint hekkskjørt og side skjørt du hadde. hihi. blir fin denne nå anders. skal bli tøft og se den ferdig. hva blir det for skjørt osv denne gangen da? si ifra hvis du skal kvitte deg m skjørta som sitter på touringen din. dem hadde gjort seg på touringen min. når er bilen på veien igjen da?
Anders_w Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 hehe:) ja ikke sant! bilen er nesten ferdig montert så mangler litt på motor så skal den i og da nærmer det seg:) midsommers kanskje?! må holde tilbake litt bilder pga litt dristig lakkering:) ''hemmelig'' ja, hyler ut om ''m'' skjørta skal selges:)
Anders_w Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 dristig og dristig.. hehe:) er vel en slik type lakkering som man kan få komentarer begge veier på.. hehe:) kan si så mye som at lakk kodene på bilen nå er 303 og 203 hehe.. bilder kommer når den er ferdig:) 1mnd tid kanskje;(
knut_olestad Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 om du deler dem på rett måte tror jeg det blir fint 2 farger som bør passe godt sammen
Riviera Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 1 mnd er lenge å vente på bilder da! motoren er vel straks i og da er den vel ned på bakken og på med go hjula vel..... så noen bilder
Anders_w Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 på tide med litt oppdatering motor er nå satt i sammen etter honing osv:) Toppen er montert med ARP 290' turbokam fra argopeti schrick ventilfjærer. +++
dunderdo Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Ikke for å være spydig... Men jeg tror ikke stripsa vil være sterke nok til det der. Prøv stål-strips. Er kjent for også å tåle varme hahaha
e30 tic Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 hvilket grenrør er det? syns jeg ser en liten WG flens der.
LianLi Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Skal turbo stikke opp av panser eller?, så litt høy ut der
Anders_w Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 stripsa holder!!!! hehe:) grenrør er fra ett firma i statene.. husker ikke fabrikat.. må til med et wg adapter mellom grenrør og snurre..Smile turboen er faktisk lavere enn innsuget så det skulle gå bra:) ser litt høyt ut på bilde ja.. men men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå