Anderslien Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Husk på at den kanskje ikke vil bli noe lavere bak, selv om du kjøper 20 senk bak. Dette fordi fjærene som du har nå, kan være slitt og samtidig så er de fjærene du kjøper, stivere enn de originale. Du får også tak i 10 senking bak...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hmm.. jeg vil nesten tro bakfjørene dine er knekt. det var begge mine bake, men selv da fikk jeg fingra imellom. nå med 40mm senk ble det slik klaring som du beskriver. ca. 5mm. og nå har jeg store problemer med subbing om det er flere i bilen enn meg. jeg har da ikke valsede hjulbuer. plages du mye med subbing? jeg har forresten samme dekkdim som deg bake og. AndersLien: muligens litt OT, men jeg var og sjekket på GS, og det ser ut til at de har sluttet å selge det senkesettet du har. FK 50/20 var det vel? og de motorsport setta har jeg hørt mye ufint om.. hadde gjort seg med et slikt eibach sett, men det de selger på GS ga ikke rette senkinga. var vel 30mm eller noe sånt.
Anderslien Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Husk at de aldri har hatt FK 50/20 sett da. Det som var kjøpt til min var et FK 40/40 sett, også kjøpte jeg 50/20 Apex fjærer da jeg kjøpte bilen. Disse Apex fjærene hadde de ikke på nettsiden sin tror jeg, fordi jeg ringte og hørte hva de hadde til bilen min. Og da fant de ut at disse fjærene passet fra 525i-535i, og da satset de på at de passet på min også, noe de gjorde.
Oderschvank Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 ja jeg opplevde en del subbing bak før jeg valset hjulbuene. Får ta en titt på fjørene bak når jeg skifter fjørene foran.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hmm.. men blir ikke det feil med tanke på tyngde på bilen osv? har kanskje ikke så veldig mye å si, bare at den ikke blir fullt så stiv?
Anderslien Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 hmm.. men blir ikke det feil med tanke på tyngde på bilen osv? har kanskje ikke så veldig mye å si, bare at den ikke blir fullt så stiv? Nei, fjærene er helt like. GS selger nemlig mange typer fjærer som er til 525i-540i, men akkurat den typen han fant til meg var fra 525i-535i, så det var nok bare en skrivefeil, så er til 540i også. Men ta å ring de, så skal de nok få fikset noe til deg
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 får prøve å ringe. kanskje de tilogmed har noen dempere jeg kan bruke sammen med fjærene. må bare komme til et land med dekning.. gidder ikke ringe fra Singapore, koster jo 1000,- pr min. Beem520: ble du kvitt hele problemet med valsing da? tenkte jeg skulle få alt valset når jeg kommer hjem igjen.
Oderschvank Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 ja, ble kvitt subbinga, tilogmed med full bil
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 det var da godt å høre, da blir det vals på meg til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå