Søreng Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Om noen her inne har en fin og velholdt coupe som ikke har gått for langt kan jeg være interresert! Må ha sekser.. (Kan ikke gå fra sekser til firer ) Kan også vurdere E46.. Bilen må være blå eller svart, helst ha skinn, kjørecomputer og klima (helst digitalt).. Tenker på prisklasse opp til ca 120.000kr Så legg igjen en meldig her om du kan ha noe av interresse Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 eg har denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... t=5#bilder vist innterssen sko vere der er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 eg har dennehttp://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... t=5#bilder vist innterssen sko vere der er det bare og ta kontakt Hvorfor står det m-tech på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Godt spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 på grunn av setene tenker jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 mulig min blir tilgjengelig for salg. Må se an hvor lang tid jeg må gå uten lapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 bmwmartin: Hadde den vert kjørt 50000 mindre og vært uten spoileren kunne det vært interresant.. Men blir ikke det dessverre når den har rullet over 200.. -Anders-: Send meg gjærne en PM med litt info og prisleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmartin Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 hei:vanskli og finne en så gammel bil som har godt så lite,og som km stemmer 100% på trur eg?lyke til videre da:)mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå