Gå til innhold

A-dekk grenrør tar i oljefilter og adapter.løsning funnet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var den slangen jeg fikk med i kittet fra a-dekk, er olje inn i turboen.

Ja, jeg vet men hadde ingen andre ideer siden a-dekk selger deler som ikke passer de modellene det lissom er tilpasset. vi burde gå sammen og kreve bedre løsninger da vi faktisk har betalt ganske mye for dette. Og den tilleggspruten funker jo heller ikke, og han nekter og hjelpe via mail. Kun tlf. Dårlig service mener jeg.

er ikke inntr i å henge ut A- dekk jeg, kjøpte et billig grenrør kun jeg for å slippe å lage denne gangen, jeg skal jo bygge om for ekstern wg også.

at grenrøret ikke er bolt-on viste jo a-dekk når han solgte til meg vertfall,siden han hadde svar på hva jeg burde gjøre for å få det til å passe.

men at han ikke opplyser om det ved salg er litt dårlig ja!

tillegssprut er jeg heldigvis ferdig med! og å få hjelp på tlf i stede for mail må jo være mye mer gunstig spør du meg

Skrevet

Er ikke ute etter og henge ut a-dekk jeg heller, men syntes det er litt dårlig bare. For meg så er det hjelp via mail, for da kan jeg lese hva han har skrevet mens jeg sjekker. Jeg har et relativt dyrt abonement og gidder ikke stå i fonen når jeg skrur, blir bare tull av sånn. Men skal vel få skikk på det på en eller annen måte, ellers blir caben et flott sangthansbål....hehe.

• 1 month later...
Skrevet

min manifoil sprakk nå etter kansje 500 km, ringte til a-dekk og sa ka som var skjedd, svar: ja du skal få nytt men du må forsterke det sjøl for du får ikke fleire nye, manifoilen er for svak til og holde turboen sa han!

hmmm bra produkt :oops:

Skrevet
min manifoil sprakk nå etter kansje 500 km, ringte til a-dekk og sa ka som var skjedd, svar: ja du skal få nytt men du må forsterke det sjøl for du får ikke fleire nye, manifoilen er for svak til og holde turboen sa han!

hmmm bra produkt :oops:

hehe.. kjøre du me turbo du nå?? ja e klart de sprekke de tynne greiene...ska jaffal stive mitt av så de holde. er det som skal holde turboen, og ikkje røyra.

du e nå rørleggar :wink: bruk flensen å kollektoren å hiv sammen et nytt et i 316l

Skrevet

d va sveisen i kolektoren som røyk, skulle til og koble til trykk røyra mene så har det vore eksos lekasje og d viste seg til og vere manifoilen, tenkte sku prøve og tig sveise ett nytt lag md 316 på alle sveiser og sjå kos det går då :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...