jensemann23 Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Når jeg kobler til pc-en på min E36 og går inn i ZKV eller hva den nå var på carsoft , så kan jeg dobbeltlåse sentrallåsen. Altså jeg trykker "secure", og da går det ikke an å dra opp låsepinnene fra innsiden, eller låse opp med nøkkel. Alt sitter steik fast. Så trykker jeg unlock, og da spretter de opp. Men hvorfor skjer ikke dette når jeg låser med fjernkontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 hmm, jeg bumper denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 putt inn nøkkelen å vri "for langt" er vel sånn det gjøres på e30 så vidt jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 putt inn nøkkelen å vri "for langt" er vel sånn det gjøres på e30 så vidt jeg husker Høres rett ut, var hvertfall slik på min E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 men hva er poenget med denne dobbeltlåsingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 De på BMW sa at bilen så å si var umuli å åpne opp vha av slike innbrudsredskaper. Du må jo rett og slett klatre inn gjennom vinduet da du aldri får opp døra (som åpnes lett fra innsiden i vanlig låseposisjon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå