Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ut noen bilder av bmwn mine. Så er det bare og tømme dere for drittmeninger osv, Av erfaring kommer det stort sett bare negative utalelser, but who the hell cares :twisted: Soo, give it your best shoot.

* 86 325i cab (Dette er prosjektbilen)

* 87 325 ix

* 86 325 i cab (solgt)

* 87 730 i E-32 (solgt)

sol001.jpg

sol003.jpg

kken004.jpg

kken005.jpg

Xtralykterognetting.jpg

Fetvognettershinings.jpg

camera099.jpg

730imedangeleyes.jpg

Dette var noen få av de siste bilene jeg har hatt gjennom årene. 8)

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ingen av bilene falt speielt i smak hos meg, mye på grunn av bruken av engangsgrillnettingen.

Hadde heller ikke gått for en slik polkagrislook på bilen min. :)

7'ern var jo ganske pen.

Skrevet

ja... det var ivertfall noe utenom det vanelige, e30 med tusenmetere og 2 farga cab med chrome felger, stygt var det ikke men eller ikke pent dessverre :) syntes no jeg.. det jeg syntes trakk det hele ned var at du har fjerna nyrene, men 7'ern så jo pen ut.

Skrevet

Hehe, nye navnet på caben min nå er ganske enkelt "polkagrisen" hehe. Har fått mye tilbakemld på det med tofarva bil egentlig, og det har vært enten eller. Har egentlig litt lyst og hellakkere den i en meeget fin blåfarve jeg har funnet men er så ommfattende da det oxo må lakkeres i dører, under panser og koffert. Anng tusenmeterne er dette vinterbilen min og er snaut ned gatelys uti skogen her jeg bor så trengte litt ekstra lys i vintermørket, men vurderer og plukke disse av da jeg selv heller ikke syntes det var vidre pent egentlig. Nyrene, er er det senter grillen? Den jeg har en tendens og putte alugitter i?

Skrevet

den blå caben var penest. likte ikke rød og hvit fargevalg. og den svarte var så høy, men det trenger du vel ute i skjetve for å komme over alle jordene! ;)

Skrevet
Hehe ser ut som du bor litt i skauen ja :) forståelig da

jepp nyrene er der du prakker på den fæle nettingen :?

Hvor er skiptvet forresten?

Hehe, ikke bare litt ut i skauen heller:) skiptvet, el sjetve som vi sier det ligger i skauen mellom askim og moss. Hvis det sa deg noe da :)

Skrevet
den blå caben var penest. likte ikke rød og hvit fargevalg. og den svarte var så høy, men det trenger du vel ute i skjetve for å komme over alle jordene! ;)

og det kiipe er at den blå solgte jeg :oops: Ang den rød/hvite syntes jeg det er litt morro og ha noe som ikke alle andre har, er ganske uvanlig og det får jeg oxo mye tilbakemld på (både positive og negative) hehe. A4 er jeg iværtfall ikke 8) Sorte er en IX og vinterbil :) og du som bor et steinkast unna veit jo hvor pålitelige brøytebilene er her utenfor allfartsvei er, dermed høy osv :lol: og ja, den har vært brukt som jordebil :twisted: Ikke grisa men prøvd litt vel og merke.

Morro og lese alle tilbakemld her, ærlige er dere det skal dere ha :evil:

hehe.. Men det viktigste er vel at jeg er fornøyd med den selv, er det ikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...