Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ikke hva folk får ut av å slenge så mye dritt til hverandre? Greit at man har forskjellig smak og meninger, men får da være måte på :roll:

Har vel kunne spart meg med komentaren min til å begynne med.

Så jeg kan vel godt beklage det.

Det jeg mente er att dette ikke er en bil jeg liker

Det var ikke ment kun til deg, så du er klar over det :)

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

mye rart her nå... hehe... men litt artig lesing også :-) alle har noe å utsette på alle! om det er felger, senk, motor, seteposisjon, baum, cd-plater, olje type, ja whatever!! skjønner ikke at dere gidder å fyre hverandre så himla opp... men hver sin smak :-)

Skrevet
HAHA... den automote caben er jo gjennomført!!! gjennomført stygg altså... han som har lakkert har litt sånn "parkinsons sprøyteføring":D lagde ikke dem en e30 cab med e46 panser en gang a? det blir som en liten gutt med botox i leppene... Knegg knegg:D

Eg håpte detta va ganske så mye ironi fra di sida! Denna bilen e mer gjennomført enn ein bil du noen gang har eigd tenke eg. Synes automote gutta gjør ein sinnsylt bra jobb eg.

Men ellers så e denna tråden heilt på trynet! Alle har forskjellig smak og så enkelt e det! Om Conan like bilane sine med eingangsgrillnetting i grillen (som ein sp fint sa det) og 2 farga bilar så e jo det hans problem? Den dagen dåkke begynne å betala på hans bilar så har dåkke mer rettigheter når det gjelder bilane hans meine eg.

Skrevet

gjennomført ja, men spesielt fin er jo opp til en og enhver... jeg liker orginal m-tech, noen liker orginalt, noen likker lumma, noen liker rieger, noen liker flash, noen liker siedl, noen liker torshov +++

kan jo si at bilene til conan er gjennomført på sin måte, med tanke på den kapitalen og ting han har til rådighet!

men, om dette også ble spesielt fint, er jo fortsatt opp til en og enhver!

\:D/

Skrevet
litt småfiks så kan den hvite/røde e30'n bli tøff

BMWe30SmFiks.jpg

kanskje litt drøye felger for original purken, men jeg synes det er toft

Takk for den neon gutten.... Nå vil jeg ha den hvit igjen :) Enig som faen, der ble den driiiit råååå. Åssen fiksa du det?? Shit ass. Hmmmm, stygt redd den blir helhvit igjen gitt... Lag den i en feeet blåfarge oxo til meg.

Husk og legg merke til at grillen har blitt original igjen og da. Men den ble dritrå som kvit.:D Men så e eg litt svak for alpinakvite bimmerser og da... :oops:

Skrevet
litt småfiks så kan den hvite/røde e30'n bli tøff

BMWe30SmFiks.jpg

kanskje litt drøye felger for original purken, men jeg synes det er toft

Takk for den neon gutten.... Nå vil jeg ha den hvit igjen :) Enig som faen, der ble den driiiit råååå. Åssen fiksa du det?? Shit ass. Hmmmm, stygt redd den blir helhvit igjen gitt... Lag den i en feeet blåfarge oxo til meg.

Husk og legg merke til at grillen har blitt original igjen og da. Men den ble dritrå som kvit.:D Men så e eg litt svak for alpinakvite bimmerser og da... :oops:

Hvaaaaaaa?? Voldtekt.. Den eksklusive engangsgrillen min :cry: Borte.. Fant faktisk en orginal nyre i garrasjen i kveld, men dette bildet fikk cellene igang her ja.

Skrevet

Astri: du kan jo ikke si at denne tråden er på trynet, jeg trur trådstarter har fått det som han ville:) å den automote caben er stygg! gjennomført ja, men stygg... blir som motivlakkert traktor met spoiler, like mye borte i natta det!

Skrevet

Syns bilen ble fet i helhvit jeg også. Ble litt lav bak med det hadde vel blitt bedre om det hadde blitt gjort. Tror det skal til en del jobbing i skjermer for å få på såpass til hjul. Men her er jo lakk, senk og hjul retta opp. Er jo strengt tatt bare det som mangler, seøv om jeg hadde foretrukket fangerne som kom i 88(nytypen til e30)..

Skrevet
Skjønner ikke hva folk får ut av å slenge så mye dritt til hverandre? Greit at man har forskjellig smak og meninger, men får da være måte på :roll:

Å sammenligne min og din bil hører jo ikke sammen noen steds da. Jeg har et garasjeprosjekt som har kosta meg det samme som ene felgen din. Er ikke alle som har ræva full av sponsorer og kan plukke på øverste hylle av hva deler anngår. Jeg har omtrent bare brukt det jeg har hat tilgjengelig. Oxo den skrytinga di av tv og blader osv er totalt uinnterresant. Åså om du har så jævlig mye bedre bil enn alle andre? 1 spmål, kan den påfuggeln kjøres? Eller er det nok et sånt prosjekt som kommer og går i lukket henger?? Du driver ikke no særlig bra reklame for det firmaet nei, med de kommentarene du spyr ut her. De som ikke bygger som automote kan egentlig gi faen... Og en annen ting, hva eksakthar egentlig DU bygd på det fugleskremslet ditt???

Nei, sånne som deg ødelegger for andre seriøse bilbyggere (ikke meg da vel og merke) Ordet automote er nå et skjellsord i min liste.

Var langt i fra min intensjon å begynne å sammeligne biler. Forstår godt att disse bilene har to vidt forskjellige byggepriser, men det var du som begynte å slenge dritt om noe du ikke viste om. Grunnen til att jeg never blader osv er så enkel som att stordelen bilinteresserte/gatebilfolk har gitt oss gode tilbakemeldinger, samt journalister. Så jeg trekker heller i meg de orda. Å ja, påfuggeln vår kan kjøres, for det første er det ikke noe problem å kjøre med den med luftsettet helt nede, men skulle behove melde seg fins det fire fine knapper i coupen som kan justere bilen 10-15 i været eller ett sted i mellom om vi skulle ønske det, men er nok ganske mye en hengerbil. Var vel ikke så lurt å bruke så sterke ord ang bygget ditt, det kan jeg nok beklage. Skal passe på å komme med mer saklig kritikk fremover. Syns det er bra att folk bygger biler jeg. Men når en legger ut tråder her må en vel rekne med å få bade positiv og negativ kritikk. ang bygging er det hænmskjæln som er karen bak lakken, sivert er uten tvil best med karroseriarbeid, men vi har jobba masse på bilen hele gjengen.

Skrevet

Kan ikke denne tråden bare stenges? Den bidrar ikke akkurat til noe positivt her på forumet. Synes det er bedre om folk prøver å finne det positive med andre personer her inne og deres biler. Så får de bare holde det negative for seg selv, eventuelt komme med konstruktiv kritikk og tips hvis eier ønsker det. Er jo mye bedre når folk kommer overens :)

Skrevet

Å sammenligne min og din bil hører jo ikke sammen noen steds da. Jeg har et garasjeprosjekt som har kosta meg det samme som ene felgen din. Er ikke alle som har ræva full av sponsorer og kan plukke på øverste hylle av hva deler anngår. Jeg har omtrent bare brukt det jeg har hat tilgjengelig. Oxo den skrytinga di av tv og blader osv er totalt uinnterresant. Åså om du har så jævlig mye bedre bil enn alle andre? 1 spmål, kan den påfuggeln kjøres? Eller er det nok et sånt prosjekt som kommer og går i lukket henger?? Du driver ikke no særlig bra reklame for det firmaet nei, med de kommentarene du spyr ut her. De som ikke bygger som automote kan egentlig gi faen... Og en annen ting, hva eksakthar egentlig DU bygd på det fugleskremslet ditt???

Nei, sånne som deg ødelegger for andre seriøse bilbyggere (ikke meg da vel og merke) Ordet automote er nå et skjellsord i min liste.

Var langt i fra min intensjon å begynne å sammeligne biler. Forstår godt att disse bilene har to vidt forskjellige byggepriser, men det var du som begynte å slenge dritt om noe du ikke viste om. Grunnen til att jeg never blader osv er så enkel som att stordelen bilinteresserte/gatebilfolk har gitt oss gode tilbakemeldinger, samt journalister. Så jeg trekker heller i meg de orda. Å ja, påfuggeln vår kan kjøres, for det første er det ikke noe problem å kjøre med den med luftsettet helt nede, men skulle behove melde seg fins det fire fine knapper i coupen som kan justere bilen 10-15 i været eller ett sted i mellom om vi skulle ønske det, men er nok ganske mye en hengerbil. Var vel ikke så lurt å bruke så sterke ord ang bygget ditt, det kan jeg nok beklage. Skal passe på å komme med mer saklig kritikk fremover. Syns det er bra att folk bygger biler jeg. Men når en legger ut tråder her må en vel rekne med å få bade positiv og negativ kritikk. ang bygging er det hænmskjæln som er karen bak lakken, sivert er uten tvil best med karroseriarbeid, men vi har jobba masse på bilen hele gjengen.

Mister gaasen, om jeg ikke husker feil fikk du bare kritikk tilbake på en du slengte til meg. Men syntes forsovit oxo at dette begynner bli for drøyt. Så vi graver ned øksa og sitter med våre meinger, ok?!

At bilen din er brukervennlig er jo vel og bra, da det er alt for mange som bygger så inni helvetes om at de ikke kan brukes etterpå. Og det syntes jeg er så bortkastet lissom. At lakkerern kan jobben sin er det ingen tvil om, men ble litt extremt på din bil. Min bil er et budget bygg og din er en show stopper lissom. Ps, går i store tanker om lakkering i EN farve igjen:) muligens blir den hvit igjen.. Senken blir litt vanskligere pga exsosen på bilen, den ligger lavt og skraper allerede på org høyde..

Mr gaasen, min bil er fin for de som mener det og samme med din.

Skrevet

Mister gaasen, om jeg ikke husker feil fikk du bare kritikk tilbake på en du slengte til meg. Men syntes forsovit oxo at dette begynner bli for drøyt. Så vi graver ned øksa og sitter med våre meinger, ok?!

At bilen din er brukervennlig er jo vel og bra, da det er alt for mange som bygger så inni helvetes om at de ikke kan brukes etterpå. Og det syntes jeg er så bortkastet lissom. At lakkerern kan jobben sin er det ingen tvil om, men ble litt extremt på din bil. Min bil er et budget bygg og din er en show stopper lissom. Ps, går i store tanker om lakkering i EN farve igjen:) muligens blir den hvit igjen.. Senken blir litt vanskligere pga exsosen på bilen, den ligger lavt og skraper allerede på org høyde..

Mr gaasen, min bil er fin for de som mener det og samme med din.

Helt i orden. syns forresten den sorte biln i avtaren din ser bra ut!

Lykke til videre med bygginga!

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...