-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Da ble det ny bil! Valget falt på en BMW 320i turbo, 1992 modell med 195000km på telleren. Akkurat sånn bilen står nå, så er det noen små ting som må gjøres for å få den nærmere 100%! Så da får vi se hvordan resultatet blir til våren Her er noen bilder av bilen.
-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 effekt? Akkurat sånn det er nå, så rundt 220hk ca. Da bilen ikke er justert får den ikke nok bensin over 5500rpm.
Azeton Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ville ikke anbefalt deg og kjøre i det hele tatt med motor som ikke er justert! det kan si pang fort.. Hva slags planer er det du har med bilen?
-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Ville ikke anbefalt deg og kjøre i det hele tatt med motor som ikke er justert! det kan si pang fort.. Hva slags planer er det du har med bilen? Skal parkeres for vinteren i løpet av ett par dager ka slags motor deksel e det?? Er ett selvlagd deksel, så det ikke skal bli så varmt!
Widejuggao Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 jeg tenker på dekselet over selve coilene osv. ikke den lille plate over selve turboen
-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 jeg tenker på dekselet over selve coilene osv.ikke den lille plate over selve turboen Det jeg tenker også Er laget i aluminium
-AmunD- Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Pen e36 320i turbo hvor mye ga du Ga omtrent akkurat passe mye he he
marius-82 Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Legg ut noen bilder av motor rommet da, av btr og slikt. Noen detalj bilder d blir bra!
Hyggmaister Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Så skikkelig flott ut ja!! Er bilen registrert (lovlig) med turbo og?
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Fin bil du har der! Hva som er planene videre for den bilen? tenkte å koste på mye? tenkte på datasprut osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå