Gå til innhold

ny lakk - ny fartshump :(

RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg fikk lakka e30`n sin rett før sommeren.

Og nå i helga fikk Åkrehamn sin nye fartshump, som resulterte i dette:

Front.jpg

Front2.jpg

FATTER ikke hvordan bunnpanna overlevde.

Bunnpanne.jpg

Sideskjrt-1.jpg

Og senere på dagen/natta gikk det rykter om han gikk rundt i nærheten av en rundkjøring og ut av veien.

Bakhjulsving.jpg

SUUURT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er hvertfall 2 nye fartshumper i Skudeneshavn, 1 på Vea og 1 på Åkrehamn, som ikke er mærket på noen som helst måte.

Hadde tatt kontakt med kommunen mens jeg sto med havarert front med humpen jeg da..

Og bedt dem se til hel.... å komme og hente bilen min og kjøre den til verksted og ordne opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fartsdumper blir satt opp for og få ned farten på enkelte strekninger, og med de skadene der har det kanskje gått litt fort?! Men uten tvil, dumper skal merkes nettopp så ikke sånt skal skje. Ang bakhjuls stillingen, har det gått på tverra og butta borti no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilting før fartshump? Er dere bortskjemt eller? i Trondheim er det fartshumper overalt og ikke et eneste skilt å se i nærheten av de. Man må bare følge fartsgrensene og følge litt med på veien ;) Sier ikke at jeg alltid kjører fartsgrensa selv, men fartshumper ligger i soner med lav fartsgrense og der tar jeg det faktisk med ro. Anbefaler andre å gjøre det samme. Berger både liv og biler av slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker helt feil lagde Lyngdal kommune en del fartshumper som hadde helt feil utforming, uten å merke dem. En del av de lokale rånerne fikk visstnok ødelagt bilene sine der, og tok det opp med kommunen. Hvis det jeg har hørt er rett fikk dei faktisk fikset opp bilene igjen på kommunens regning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Narviks 4-500 fartshumper, er det 3 som har korrekt utforming. Resten minner mer om forvokste dørstokker. Nå skal kommunen lage flere istedenfor å rette på de feilkonstruerte...

Kanskje man skulle engasjere seg mer som lokalpolitiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...