RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 En bekjent av meg fikk lakka e30`n sin rett før sommeren. Og nå i helga fikk Åkrehamn sin nye fartshump, som resulterte i dette: FATTER ikke hvordan bunnpanna overlevde. Og senere på dagen/natta gikk det rykter om han gikk rundt i nærheten av en rundkjøring og ut av veien. SUUURT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 kondolerer till venner og bekjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Det ringer en liten bjelle om at han kanskje ikke burde kjøre lav bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 lav biler ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fant ut der va kommet humper jeg og idag, da jeg omtrent hoppa med firmabilen, brannslukkere og slanger samt verktøy bak i bilen var så høyt at eg såg det i sladre speilen. Helvetes karmøy kommune har ikke en gang merka med ett skilt om humper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 det er hvertfall 2 nye fartshumper i Skudeneshavn, 1 på Vea og 1 på Åkrehamn, som ikke er mærket på noen som helst måte. Hadde tatt kontakt med kommunen mens jeg sto med havarert front med humpen jeg da.. Og bedt dem se til hel.... å komme og hente bilen min og kjøre den til verksted og ordne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Vel, fartsdumper blir satt opp for og få ned farten på enkelte strekninger, og med de skadene der har det kanskje gått litt fort?! Men uten tvil, dumper skal merkes nettopp så ikke sånt skal skje. Ang bakhjuls stillingen, har det gått på tverra og butta borti no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Er fartsdumpa laga av gress?? Syns da også det er godt gjort å klare å lage så mye skader bare vedå ha kjørt litt for fort over ei fartsdump... Bilen er da ikke sååå lav.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 har vel muligens vært en tur ute i periferien den der, gress opp til skiltplata får du ikke i fartsdumper hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skilting før fartshump? Er dere bortskjemt eller? i Trondheim er det fartshumper overalt og ikke et eneste skilt å se i nærheten av de. Man må bare følge fartsgrensene og følge litt med på veien Sier ikke at jeg alltid kjører fartsgrensa selv, men fartshumper ligger i soner med lav fartsgrense og der tar jeg det faktisk med ro. Anbefaler andre å gjøre det samme. Berger både liv og biler av slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 lillepål og bård.... jeg skrev da at det gikk rykter at han gikk rundt og ut av veien senere på kvellen i samme post da må lese mellom bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Om jeg ikke husker helt feil lagde Lyngdal kommune en del fartshumper som hadde helt feil utforming, uten å merke dem. En del av de lokale rånerne fikk visstnok ødelagt bilene sine der, og tok det opp med kommunen. Hvis det jeg har hørt er rett fikk dei faktisk fikset opp bilene igjen på kommunens regning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 da skulle jeg fått lagd ett klistremærke bak på bilen, som sa: "lakk og understell sponset av Lyngdal kommune" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Av Narviks 4-500 fartshumper, er det 3 som har korrekt utforming. Resten minner mer om forvokste dørstokker. Nå skal kommunen lage flere istedenfor å rette på de feilkonstruerte... Kanskje man skulle engasjere seg mer som lokalpolitiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 "forvokste dørstokker" og "puppene" i veien er de værste humpene.. kanal-bøyeren kan man jo kalle dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå