conan Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Dreiv i hele går og prøvde på og logge meg på her men til ingen nytte. Hva skjedde? Var det flere som ikke kom seg på bimmers el var det bare mg? Moderatoredit (Fredrik): Jeg stenger denne tråden iom. at vi har en annen tilsvarende tråd der Gunnar (admin) faktisk har kommentert fenomenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Nei, ikke bare hos deg det var problemer. Kom ikke inn jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Fikk ikke til å åpne siden engang jeg, pluss at den nå er jævli treig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Nå viker jo alt greit, men fungerte ikke i hele går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Var vel nede fra i 14 tiden igår til rundt 22. Virker som det skal her hos meg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 same shait here Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 same shait here Her å gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Funka ikke i går kveld nei, å vært litt treg i dag men til å leve med. Exstremt unødvendig innlegg men kjeda meg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 bimmers hadde nok litt serverproblemer vil jeg tro! kjipt var det . kjeda meg på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcfire Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Funka heller ikke her. Ja var nok serverproblemer. Tregt går det uansett når mange er på, men den ventetiden er ikke verdens undergang. Viktigste er at det funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Synes denne siten har vært treig lenge jeg. I flere måneder faktisk. Men nå etter problemene i helga så har det blitt enda verre. Noe må gjøres, fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Synes det går litt tregere no en før. Hadde samme problem somma alle andre, at siden var nede. Synes det er litt iriterende og sitte og ska bla på et forum som er tregt, men man biter i det sure eple når det er snakk om bimmers Er kapasiteten på serveren før dårlig med tanke på alt av traffikk og mengde data her på forumet? Hva med og oppgradere serveren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg