Gå til innhold

Fra FORD til BMW. Hva syns dere? (523iaT)

Ford Stv
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Er nå Ford gutt egentlig, med ett par sierraer stående, men nå har jeg altså kjøpt meg ny bil. Dette ble en 1997 BMW 523ia Touring. En kjempe bil å kjøre bortsett fra at den sporer litt med de 225/45 - 17" som sitter på.

Tok ett raskt bilde. Syns dere som har peil på disse??

20071002012testki2.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret var akkurat slik jeg vil ha det. Flott bil. Har alltid ment at E39 er en av de beste bilene BMW har produsert. Mangler bare dieselmotoren nå :wink:

Gratulerer med ny BMW :)

(er dekkene slitt, har aldri vært plaget med særlig sporing på E39, selv med mye større dimmensjon enn 225)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen bør ikke spore nevneverdig med den dimensjonen. Det er jo nær std dimensjon jo. Mener min har std 225/55-16!?

Jeg kjører såvidt bredere, 235, og hadde sporing grunnet defekt demper som jeg var klar over, og her er det virkelig dårlige veier grunnet veiarbeid for tiden. Forsvant ved skifte. Slitte foringer og stag kan også i tillegg til feil hjulstilling medføre sporing, det er jo en 10år gammel bil, så slitasje kan oppstå, selv på BMW 8) . Sjekk også at felgene virkelig passer til bilen, man skal aldri si aldri. :wink:

Grattulerer med en flott bil, trolig sin tid`s beste stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...