Ford Stv Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hei. Er nå Ford gutt egentlig, med ett par sierraer stående, men nå har jeg altså kjøpt meg ny bil. Dette ble en 1997 BMW 523ia Touring. En kjempe bil å kjøre bortsett fra at den sporer litt med de 225/45 - 17" som sitter på. Tok ett raskt bilde. Syns dere som har peil på disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 fordnuftig å gå over til bmw! e39 er mye bil! grattis og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Interiøret var akkurat slik jeg vil ha det. Flott bil. Har alltid ment at E39 er en av de beste bilene BMW har produsert. Mangler bare dieselmotoren nå Gratulerer med ny BMW (er dekkene slitt, har aldri vært plaget med særlig sporing på E39, selv med mye større dimmensjon enn 225) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bra du ahr skjønt det ford stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Stv Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Dekkene er ganske bra så er nok ikke derfor. Skal ta forstillingskontroll før snøen kommer. MORTY 999?? Har du gått over te bmw? Trudde aldri je sku få se deg i no anna en en gammal sierra cupe. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Bilen bør ikke spore nevneverdig med den dimensjonen. Det er jo nær std dimensjon jo. Mener min har std 225/55-16!? Jeg kjører såvidt bredere, 235, og hadde sporing grunnet defekt demper som jeg var klar over, og her er det virkelig dårlige veier grunnet veiarbeid for tiden. Forsvant ved skifte. Slitte foringer og stag kan også i tillegg til feil hjulstilling medføre sporing, det er jo en 10år gammel bil, så slitasje kan oppstå, selv på BMW . Sjekk også at felgene virkelig passer til bilen, man skal aldri si aldri. Grattulerer med en flott bil, trolig sin tid`s beste stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Stv Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hmm. Så de ska ikke spore a den dekk dimensjonen. hmm. Da må jeg nok begynne å sjekke litt. Får legge om til vinterhjulene som er bare er 15" å sjekke. Men bilen er jo litt sigen bak så det kan jo spille inn litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe.. savner ikke sierran for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Lufttrykk i dekk kan også påvirke sporing en del. Det er i alle fall svært rimelig å sjekke før du gjør noe annet Hva slags trykk kjører du med i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Litt høyerer trykk kan hjelpe på sporingen. Gratulerer med ny bil, og velkommen til Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Flott bil det der:) Topp kjøre egenskaper på E39. No videre planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Gratla med rett valg av bil! Men du bør endre nicket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Gratla med rett valg av bil! Men du bør endre nicket! Ja helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå