Gå til innhold

EuroWheelsUsa

Diesel power
 Share

Anbefalte innlegg

Den prisen er med flyfrakt regner jeg med? Noe annet er iallefall håpløst.. Grovt regnet lander de på ca 8500 kr levert til deg. Det er vel kanskje ikke så ille, men med dekk kommer de fort opp i 15-16000. I Tyskland kan en få pent brukte orginale Hartge med bra dekk for den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen er med flyfrakt regner jeg med? Noe annet er iallefall håpløst.. Grovt regnet lander de på ca 8500 kr levert til deg. Det er vel kanskje ikke så ille, men med dekk kommer de fort opp i 15-16000. I Tyskland kan en få pent brukte orginale Hartge med bra dekk for den prisen..

Og hvor finner jeg dette :D

Disse felgene koster 48.000,- i Orginalutførelse her til lands. Om jeg klarer å finne pent brukte Orginale til den prisen så er jeg ikke i tvil, Orginalt er best tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke de rette felgene det det, desverre. Min personlige mening er at felger som bøyer inn mot midten uten kant er det peneste til disse bilene. Også en praktisk ting da kantfelger lett får sår av steinsprut sitter jeg med en følelse av. De jeg leter etter heter Classic 2. Har også litt lyst på M6 felgene, men de er så "åpne" og avdekker heller lite passende bremser til slike felger føler jeg, eller hva mener folket? Fete felger dette også, men som sagt...... Har kapitulert litt grunnet pris og må trolig finne meg replica felger, men jeg skal heller ikke på bane, så de duger sikkert. Rent estetiske årsaker mao. M6 felgene:

TYPE346BLACKONE.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...