Gå til innhold

Kjøp av 330i SMG i Tyskland og deretter rett til Hamann!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjøpt på Ebay. CCFL Angel Eyes stod det. Uten relé og sikring. ...Skeptisk! Lurer på om jeg bare skal tappe parkeringslyset... Mja.... Noen som vet andre veier? Har sett på DIY'en her inne, så grei ut den, men tror det var for Predator Chromium angel eyes som jlevisw.com har solgt. Jeg har kjøpt motorcoveret mitt der og alle lyktene, men AE kjøpte jeg på Ebay... Shoppet for $1000.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Angel Eyes installert! Brukte ovex sin DIY, men måtte foreta noen ørsmå modifikasjoner... Har koblet ringene til parklysene og jeg har ikke fått noen feilmeldinger. ALT fungerer perferkt! Jobber med en løsning på gjennomføring gjennom silikon-muffe rundt langlys pære... Ongoing... Blir sikkert bare ett hull med TEC-7 på begge sider av muffen....

Bilder kommer imorgen!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Pen E46 det der :) Men sorte felger hadde ikke vært mitt valg, men ;)

Bare ikke putt for mye ræl fra Ebay på den nå da, på en så dyr bil. Lykter og slikt kunne du jo handla billig i Tyskland vel?

Hva konkret gjorde Hamann med bilen egentlig?

Hva er antatt effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen E46 det der :) Men sorte felger hadde ikke vært mitt valg, men ;)

Bare ikke putt for mye ræl fra Ebay på den nå da, på en så dyr bil. Lykter og slikt kunne du jo handla billig i Tyskland vel?

Hva konkret gjorde Hamann med bilen egentlig?

Hva er antatt effekt?

Hadde litt dårlig tid siden BMW forhandleren sløste tiden min bort med å være useriøs og treig etter at han hadde fått sine penger. Det Hamann gjorde var chip, valsing av hjulbuer, montering av felger og fjerning av "resonator" på eksosanlegget og installasjon av ny eksos. Vil ikke spekulere i prestasjoner, men med KN-filter, grenrør, chip og rette rør i stedet for katter vil jeg tro rundt 260-270 hk. Grenrørene betyr jævla mye på lyden, bare spør "saevik" som kjøpte den forrige E46 328'en min som jeg hadde grenrør og supersprint hele veien! Den lyden var orgasmisk! Gikk veldig bra den bilen, har prøvd å få kjøpt den tilbake ifra han som kjøpte den av "saevik", men det løpet er nok kjørt for lenge siden. En tilsvarende bil til det jeg hadde der skal man lete lenge etter i den prisklassen! Håper å gå forbi 328'en med 330'en da... Litt mods så er jeg der... Ikke på stereofronten da men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...