leifen Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Får startproblemer når jeg har rundt 20-30L igjen på tanken. Når jeg gløder den 2-3 ganger får jeg start på den i tillegg til masse røyk. Den går helt normalt når jeg først får start på den. Er dette et klart tegn på at pumpen har tatt kveld eller er det noe annet?
Tore Diesel Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Dersom du ikke har problemer når det er mer diesel på tanken, satser jeg ganske så mye på at fødepumpa i tanken har tatt kveld. Selvsagt så kan dette være i kombinasjon med noen deffekte glødeplugger, siden det hjelper å gløde noen ganger.
bunny Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Har hatt samme bil og problem selv, skiftet pumpa i tanken og problemet forsvant. Enkel å skifte, husker ikke helt prisen på den..
Tore Diesel Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 I følge GS sine sider, koster denne kr 2523,-
leifen Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 denne? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=3260&type=new edit: du var litt før meg ja takker så mye for hjelpen
Gjest Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 er nettopp det som er greia..den pumpa koster jo flesk.. jeg hadde problemer også etter at jeg bytta den.. gjorde det ganske enkelt, fjerna den originale pumpa, da det er en dårlig tekniks løsning med noe o-ring greier på den, satte på ei eksterne fødepumpe, og vips det problemet løst. men det kan også være i kombinasjon med at innsp.pumpa tar kveld.
leifen Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Ser pumpa kommer med posten imorgen Er det vanskelig å bytte den? noen som har en liten DIY?
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Ser pumpa kommer med posten imorgen Er det vanskelig å bytte den? noen som har en liten DIY? Er ikke vanskelig å bytte denne, men har ingen detaljert beskrivelse. Du må hvertfall opp med baksetet først. Så må du ta av lokket som ligger over denne pumpa. Mener lokket ligger på høyre side under baksetet. Unngå dieselsøl, når du løfter opp gamlepumpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå