worms Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Har prøvemontert de mørkgråe el.skinnstolene fra en annen E32 750 på en E34 520, og til opplysning gikk baksetet inn i e34'n overraskende lett!Satte på strøm på framstolene, og alt virket. Har bud på 3000kr på kun setene, da jeg ikke har de andre interiørdetaljene til disse setene. Framsetene er ikke 100%strøkne, men temmelig bra. Kan ta bilder og legge ut ved interesse. Men disse vil bli borte temmelig raskt om ingen byr over. Har også et komplett lysegrått skinninteriør, som bildene viser. Ingenting er solgt enda, så er bare å ta kontakt om du skulle ha interesse for noen deler går bak sete rett inn i en e34 eller må man gjøre noe spess ?
Turbo-Knut Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Nensin: Har ikke mottatt noen PM fra deg. Men om du vil ha interiøret, bør du være kjapp. ----------- Kid B: Det er 4-stempla kalippere foran, 328x30mm skiver foran, og enkeltstempla kalippere bak, 300x20mm skiver bak. Bremsene er i bra forfattning, men har tenkt å beholde dem selv. Du kan nok få kjøpt dem, om du bare betaler nok. Resten tar vi over PM. ----------- Rogern: Fargen heter BMW-lazurblau-metallic, Fargekode: 294/5 ----------- worms: Baksetet gikk rett inn! Det er litt trangere å få inn pga at det er litt bredere, men gikk helt smertefritt. Ekstraopplysning: Baksetet passer kun dersom du har fast baksete, altså ikke nedfellbart baksete.
maxis Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Hoi.finns motorn fortsatt? Skulle hatt peilepinnen,braketten som låser slangene til oljefilterholdern inn imot blokka samt "kåpa" imellom girkasse og motor om noe av dette finnes fortsatt..
Turbo-Knut Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Hoi.finns motorn fortsatt?Skulle hatt peilepinnen,braketten som låser slangene til oljefilterholdern inn imot blokka samt "kåpa" imellom girkasse og motor om noe av dette finnes fortsatt.. Jepp, har alle motordelene. Men hvilken kåpe mellom motor og girkasse?? hvor er den plassert?
maxis Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Hoi.finns motorn fortsatt?Skulle hatt peilepinnen,braketten som låser slangene til oljefilterholdern inn imot blokka samt "kåpa" imellom girkasse og motor om noe av dette finnes fortsatt.. Jepp, har alle motordelene. Men hvilken kåpe mellom motor og girkasse?? hvor er den plassert? Det som kalles clutchuset på en bil med manuell kasse.hehe
Turbo-Knut Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Det som kalles clutchuset på en bil med manuell kasse.hehe Aha, converterhuset, da er jeg med. hehe. Send meg en PM så diskuterer vi resten der
Turbo-Knut Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 Nå er følgende deler solgt: - Hele interiøret bortsett fra toppen av dashbordet, taktrekk og gulvtrekk. - Varmeapparatvifte - "Motstandssverdet" Har igjen diverse som klimastyringspanel og slike ting. Har også 2 instrumentpaneler, begge fra hver sin 750. -Det ene, fra bilen jeg har nå: 232312km -Det andre, fra en annen 750: 253480km Samme delenr på begge, men med forskjellig km-brikke naturlig nok. Har fått en del henvendelser på bremsene, og selges disse høystbydende! Masse brukbare deler fra motor, alt av elektrisk, og masse mekaniske deler. Nivåregulering bak, som fungerte kjempebra. Uten rust. Disse støtdemperene er knalldyre om man skal kjøpe nytt, jeg selger billig. Klimakondenser-vifte virket også som den skulle. Selve kondenseren ("klima-radiatoren") ser også bra ut. Har fremdeles også komplett karosseri. Panseret og grillramma er svært pent, uten bulker, og med svært lite steinsprut. Det samme gjelder også framskjermene. Alle lykter er også i bra stand. Alle interiørdetaljer som har innebygd lys, - lyser! Masse bra deler som selges rimelig
ArildJr Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 nå skal ikke jeg ødelegge andre sin salgstråd, men jeg har sprett nye skiver og bremser roundbout til e32 siden noen var int og ville kjøpe dine men du ikke ville selge dem. er fra 735 mine da.
Turbo-Knut Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 nå skal ikke jeg ødelegge andre sin salgstråd, men jeg har sprett nye skiver og bremser roundbout til e32 siden noen var int og ville kjøpe dine men du ikke ville selge dem. er fra 735 mine da. Jeg hadde ikke lyst til å selge dem egentlig, men har fått såpass mange interesserte at jeg nå vurderer å selge likevell, men til prisen jeg forlanger. Om ingen vil betale såppas for dem, beholder jeg dem. Men ser ikke ut til at det er noe problem å bli kvitt.
Turbo-Knut Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Har solgt en god del deler etterhvert, men har massevis fremdeles! Det aller meste som er igjen er til salgs
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 pris for bryter til soltaket OM lyset i den fungerer?
Turbo-Knut Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 pris for bryter til soltaket OM lyset i den fungerer? Kan desverre ikke hjelpe deg med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå