Turbo-Knut Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Har du solgt bremsene? Nei, jeg har dem fremdeles. Send PM om du er interessert
Stalin Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 kor mye for den Defekte Motorn???? hadde vært litt artig og studert den litt og splitte den opp eller eventuelt lage noe artig møbel kunst med den kjenner noen som har en Defekt V8'r som bordstøtte i garasjen, med glass plate.. ser faktisk ganske tøft ut
Turbo-Knut Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Motoren er solgt. Har fått flere PM'er fra folk som har tenkt det samme som deg, hehe Men ble solgt til en kar som skulle bruke den for å tilpasse en slik motor i en annen bil. Øverst på første side står det hva som er solgt. Massevis av svært gode deler fremdeles!
Stalin Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Utav ren nykjerrighet, ka var det den ble solgt for ?
Turbo-Knut Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Utav ren nykjerrighet, ka var det den ble solgt for ? 1400kr
Turbo-Knut Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Innsugsmanifoilene solgt også? Nei, de har jeg fremdeles.
sfh Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 hallo.. hva med luftfilter-boksene og `viftekappa` på radiator... og fangeren bak.. skal til med dobledoble rør og trenger bare en donor +noe annet smått jeg ikke kommer på... er greenfilter på min og de skal UUT..hehe.. taper en del hk på varmlufta under panser
Turbo-Knut Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 hallo..hva med luftfilter-boksene og `viftekappa` på radiator... og fangeren bak.. skal til med dobledoble rør og trenger bare en donor +noe annet smått jeg ikke kommer på... er greenfilter på min og de skal UUT..hehe.. taper en del hk på varmlufta under panser Luftfilterboksene og radiatorkappa har jeg fremdeles. Bakfangeren har fått en liten støyt, så er borte et plastikkflak nederst på venstresiden mener jeg, ligger gjemt under en halvmeter med snø, men kan jo ta å grave den fram når jeg kommer hjem over helga, så får vi se. Resten kan vi ta over PM
Turbo-Knut Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Har du panser og nyrer?Pris? Det har jeg, og det er i meget bra stand, svært lite steinsprut og riper. Har ikke sett noen bulker på panseret. Kom med bud, helst PM.
Jesse Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 servopumpen, kan den passe m60b40 tro? isåfall er jeg int!
Turbo-Knut Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 servopumpen, kan den passe m60b40 tro? isåfall er jeg int! Det tviler jeg på, ettersom servopumpa på 750 forsyner både styreservo, hydraulisk bremseservo og nivåregulering. Har sett på delekatalog på begge type motorer, og pumpene ser forskjellige ut. Så desverre hva skal du ha for pluggledninger Har også mottatt en PM fra deg, og jeg har svart deg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå