TOM T HALL Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har en 1990/91 mod. 750ia (ikke L-utgave) med defekt motor.Karosseriet er strøkent bortsett fra støtfangere og et par veldig små bulker på høyre bakdør. Fargen heter BMW-lazurblau-metallic og har fargekode 294/5. Import fra Spania ved nyttårstider 06/07. Noe som betyr at det er veldig lite rust på bilen! Understellet er et skjeldent syn, finnes ikke rust! Ting som er solgt:-El. skinnseter m/ tilhørende dørpaneler, midtkonsoll, nedre deler av dashbord, hanskeromskuff, hattehylle m el. gardin og gardiner i bakdørene. Har du tenningslåsen med nøkkler til denne ? Og hva pris ? Mvh: Tom T Hall
Mpowerman Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Hvor mye for pluggledninger, girkassetravers og radiator?
Turbo-Knut Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Har du tenningslåsen med nøkkler til denne ? Og hva pris ? Mvh: Tom T Hall Ja, det har jeg, men det er ikke sikkert jeg vil selge den, for har en bil hvor låser og nøkler er dårlige, så trenger den selv. Hvor mye for pluggledninger, girkassetravers og radiator? Pluggledningene var i god stand, og solgte dem for 300kr.. det var før jeg sjekka hva de koster nye.. Girkassetraversen skal jeg ikke ha mye for, kom med et bud på PM. Radiatoren er kliss ny, og den skal jeg bruke selv.
wicky124 Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 pluggledninger er SVINDYRE nye fra autozentrum...bare en kabel til sylinder 6 koster 1100kr pluss moms...
Turbo-Knut Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 Har du solgt venstre framskjermen? Har begge framskjermene fremdeles
635csi Skrevet Mai 9, 2008 Skrevet Mai 9, 2008 Trenger bare venstre skjerm. Tilstand og pris på skjermen da evt.?
Turbo-Knut Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Trenger bare venstre skjerm.Tilstand og pris på skjermen da evt.? Svært bra, omtrent ikke steinsprut eller noe. 1000kr.
Turbo-Knut Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Har du automaten enda? eventuelt pris? Automatkassa har jeg fremdeles, riktignok uten converterhuset. Selger den for 500kr. Converteren selges også for 500kr.
Obben Skrevet Mai 12, 2008 Skrevet Mai 12, 2008 har du gasspjeldet ennå? kor stort er det innv.mål ca.? Pris?
Turbo-Knut Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 har du gasspjeldet ennå?kor stort er det innv.mål ca.? Pris? Har begge gasspjelda fremdeles. Har ikke målt innvendig dim, men vær klar over at dette er EML-styrte spjeld. 1000kr pr.stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå