pkaill Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Jammen så flott! Kanskje prosjekt til vintern da Edit; A-dekk, har vel ikke noe anelse om hvor skjema for ombygning ligger hen?
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Ja, hadde vært flott og vite! Er bilen heeelt orginal? Ikke mlspakning eller arpbolter? Har tenkt på 318 IS i påske tider.
MotorViagra Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Ja, hadde vært flott og vite! Er bilen heeelt orginal? Ikke mlspakning eller arpbolter? Har tenkt på 318 IS i påske tider. Helt orginal ja.. ikke noe som er skiftet
Mexos Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 er prisen på 13 500 inkl. ombygd manifold eller uten?
MotorViagra Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 er prisen på 13 500 inkl. ombygd manifold eller uten? Får med manifold som passer på motor men enten må du bygge om et motor feste eller bygge om grenrør for å evt sette turbo opp
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Har du mulighet for å hive ut noen bilder av motor i bil, samt av grenrøret dere leverer?
MotorViagra Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Dette er de bildene jeg har..
pkaill Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Dette så litt gromt ut Hvordan er montering av IC, mye stress for å få den til å passe på bil med vanlig frontfanger? Ikke M3 front altså..
MotorViagra Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Dette så litt gromt ut Hvordan er montering av IC, mye stress for å få den til å passe på bil med vanlig frontfanger? Ikke M3 front altså.. Det tok meg 5 min. Kun et flattjern som jeg borret 2 hull i til å feste ic, så la jeg det flattjernet over de 2 festene til frontfangeren sveiset fast.. VELDIG enkelt!
MotorViagra Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Ble desverre ikke noe tid i dag til å måle af osv. Den begynnte å ryke veldig blått, det var pga olje retur. Har nå borret hull i blokka å lagt oljeretur der, da forsvant røyken. Se om vi får testa litt mere i morgen, og legge ut litt mere info etter det. Eneste vi fant ut i dag 0,9 bar i ladetrykk med orginalt sprut kommer tenningsbank. 0,7 bar går fint. Men har som sagt ikke målt af ennå. Men etter af lamda meter ligger den bra.
pkaill Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Hadde vært tøft om du la ut en liten filmsnutt!
ReiRud Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 ka kom pris lappen på ca.. for alt utstyr og montering ..høyrtes intresant ut.. kjører selv IS .. ka skal til for å få dette godkjent Når det gjelder godkjenning så aner jeg jeg ikke.. Eu godkjenning er ikke et problem. Prislapp ut til kunde er 13500kr... Er dårlig med plass ved montering av turbo så høyre motorfeste må bygges om. Evt bygge om manifold å sette turbo opp. Dette gjorde vi. Montering gjør du selv, har rett og slett ikke tid til noe nå og i stede for å betale meg masse penger for montering så får du noen kompiser til å hjelpe deg ( med en kasse pils) hehe... nei da men fikser dette lett selv eu godkjenning er jo et problem med turbo....hallo...jeg er mekaniker og kjører 318iS med turbo selv... ( siden januar faktisk! ) men nok om det...iS blir ikke godkjent med turbo uten syklus-test (vet ikke hvordan det skives men...) har prøvd siden januar jeg nå ihvertfall....er noen jævler de BT folka... men moro er det hvorfor har dere turbo`en opp og fram?? mye bedre med turbo`en ned og bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå