Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
er prisen på 13 500 inkl. ombygd manifold eller uten?

Får med manifold som passer på motor men enten må du bygge om et motor feste eller bygge om grenrør for å evt sette turbo opp

Skrevet
Dette så litt gromt ut :D

Hvordan er montering av IC, mye stress for å få den til å passe på bil med vanlig frontfanger? Ikke M3 front altså.. :)

Det tok meg 5 min. Kun et flattjern som jeg borret 2 hull i til å feste ic, så la jeg det flattjernet over de 2 festene til frontfangeren sveiset fast..

VELDIG enkelt!

Skrevet

Ble desverre ikke noe tid i dag til å måle af osv.

Den begynnte å ryke veldig blått, det var pga olje retur. Har nå borret hull i blokka å lagt oljeretur der, da forsvant røyken.

Se om vi får testa litt mere i morgen, og legge ut litt mere info etter det.

Eneste vi fant ut i dag 0,9 bar i ladetrykk med orginalt sprut kommer tenningsbank. 0,7 bar går fint. Men har som sagt ikke målt af ennå. Men etter af lamda meter ligger den bra.

Skrevet
ka kom pris lappen på ca.. for alt utstyr og montering ..høyrtes intresant ut..

kjører selv IS ..

ka skal til for å få dette godkjent

Når det gjelder godkjenning så aner jeg jeg ikke.. Eu godkjenning er ikke et problem.

Prislapp ut til kunde er 13500kr... Er dårlig med plass ved montering av turbo så høyre motorfeste må bygges om. Evt bygge om manifold å sette turbo opp. Dette gjorde vi.

Montering gjør du selv, har rett og slett ikke tid til noe nå og i stede for å betale meg masse penger for montering så får du noen kompiser til å hjelpe deg ( med en kasse pils) hehe... nei da men fikser dette lett selv

eu godkjenning er jo et problem med turbo....hallo...jeg er mekaniker og kjører 318iS med turbo selv... ( siden januar faktisk! )

men nok om det...iS blir ikke godkjent med turbo uten syklus-test (vet ikke hvordan det skives men...) har prøvd siden januar jeg nå ihvertfall....er noen jævler de BT folka...

men moro er det :)

hvorfor har dere turbo`en opp og fram?? mye bedre med turbo`en ned og bak ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...