Ballder Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Da er 18" felger solgt. M felgene er fortsatt til salgs. Har 4 stk orginale M felger som mangler ytterdelen (eller hva jeg skal kalle det) som jeg ikke trenger. 17" Usikker på bredde, men sitter nedslitte 235 på dem. Et par har noen små skrammer, men er ellers runde. Også er det disse som er passe oppskrapte, og to av dem er litt urunde på innsiden. 8"*18 ET +20 Trenger du kun en eller to av noen, så lar det seg fikse. Kom med bud om dem skulle være av intr. Ligger i Vestfold, og sendes IKKE.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hvor mye for 18tommere uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Begynne med en tusing da, så får vi se om prisen går opp eller ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Gir deg 1000 for M5 felgene. Henter dem selvfølgelig. Hvor i Vestfold er du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Gir deg 1000 for M5 felgene. Henter dem selvfølgelig. Hvor i Vestfold er du? Vet at det er BILLIG, men med forbehold om eventuelle bud som er høyere så er ditt bud helt ok for meg. Leveres og besiktiges like i nærheten av Torp flyplass i Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ok, du får bare gi beskjed om noen går over eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Bare og komme når du vil. I det sekund du har begynt og kjøre, så er selvsagt nye bud ugyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har ikke mulighet for å komme ned før 20 dvs neste lørdag pga jobbing. Kan forhåndsbetale 500 hvis du sender pm med bankkontonummer osv og så får du resten når jeg henter dem den 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har ikke mulighet for å komme ned før 20 dvs neste lørdag pga jobbing. Kan forhåndsbetale 500 hvis du sender pm med bankkontonummer osv og så får du resten når jeg henter dem den 20. Vi får heller se om dem er her da. Har en følelse av at dem blir sikkert liggende da alt har sitt marked, og jeg gidder ikke og slite med og finne den "rette" liksom. Felgene følgte med på bilen jeg har i avatar'n, så dem har ikke særlig verdi for meg igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har ikke mulighet for å komme ned før 20 dvs neste lørdag pga jobbing. Kan forhåndsbetale 500 hvis du sender pm med bankkontonummer osv og så får du resten når jeg henter dem den 20. Vi får heller se om dem er her da. Har en følelse av at dem blir sikkert liggende da alt har sitt marked, og jeg gidder ikke og slite med og finne den "rette" liksom. Felgene følgte med på bilen jeg har i avatar'n, så dem har ikke særlig verdi for meg igrunn. Ok, da venter jeg bare til neste uke. Har en M5 jeg vil ha orig felger til i tilfelle jeg blir originalfantast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 byr 1100 for m5 felgene send megh meld på 97635323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 1500 med forskuddsbetaling idag (via nettbank) og hentes den 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kringla Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hvor i vestfold er det du holder til? sånn sirka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Kan møtes veldig nær Torp flyplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 1500 med forskuddsbetaling idag (via nettbank) og hentes den 20 Hehe. Fristende det kanskje, men binder meg ikke til noe før du eventuelt kommer. Men som sagt lenger opp. Har den med høyest bud begynt turen for og titte/kjøpe, så står jeg ved det budet. Du leder for og si det på den måten. Legger også til sånn generellt at jeg ikke er redd for og "brenne" inne med felgene og vet at verdien på disse felgene har en verdi på opp mot 10 lapper når dem er komplette og tilnærmet strøkne. Så disse har så langt en MEGET pen pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå