Fr4nk Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har brukt multimeter og sjekket at det er 12 volt(når pærene ikke er satt inn) til punktende der holderen til bremselyspærene sitter. Men når jeg setter inn holderen med pæra og bremsen holdes inne forsvinner så og si all spenning. 0,3 volt ellerno er det jeg fikk da jeg målte på de åpne punktene på holderen mens den satt i med pære. Noe forslag om hva dette kan være?? Dårlig bryter på bremsepedal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Antagligt dårlig kontakt! Sjekk alle kontaktene på lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hadde akkurat samme problem. Skjønte ikke en dritt!! Hos meg var det dårlig kontakt i kontakta til bryteren ved bremsepedalen. Vell vært å skjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 På E36 så tipper jeg du har korroderte kontaktflater i pæreholderen (typisk) Du kan pusse det bort men det varer som regel ikke i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 På E36 så tipper jeg du har korroderte kontaktflater i pæreholderen (typisk) Du kan pusse det bort men det varer som regel ikke i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ka F... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå