Gå til innhold

M30B35 i E30 M-tech II eller ikke?

Share

Ødlegger jeg orginal verdien av en M-tech II med M30B35?  

34 stemmer

1. 1. Ødlegger jeg orginal verdien av en M-tech II med M30B35?

• Ja
      13
    • Nei
      13
    • Ikke viss du beholder alle org. deler
      8

Anbefalte innlegg

Hvis den er en orginal m-tech2 så får du mer igjen hvis du beholder den i orginal stand... så kjøp heller en 2 dørs e30 og lag lekebil :)

Ja det er en orginal m-tech II..Planen min per idag er å gjennomføre prosjektet,av den grunn at jeg har tid og har alltid hatt lyst å prøve det. Det som kommer til å skje når jeg har byttet motor er at den orginale M20B25en skal rett i motorstativet og få seg en lettere overhaling i form av GRUNDIG rengjøring,pakkninger,sandblåsing og lakkering av det som måtte trenge det og høyglanspolering av alt som kan bli blankt :D Så når/viss bilen skal selges skal den tilbake i orginal stand med ett strøkent motorrom 8) Tviler på noen velger en annen E30 pga jeg har hatt en M30 motor i den en sesong?!

Jeg lager ikke noe lekebil for de som tror det. Men ja,jeg liker å ha litt under panseret viss jeg skulle trenge det :wink: Bil er hobby..jeg elsker å vaske og gnikke og bruker ikke BMWen til hva som helst,vertfall ikke herje den sundt.. Er derfor jeg har en peugot partner til hverdags bil :wink:

Kanskje en litt dyr/spesiell E30 å "teste" det ut i men nå er det nå denne jeg har i tunet.. Får ikke motivasjon til å bruke mye tid og penger på en sliten,rusten dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...