mowz Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Kom over denna videoen. Synes det var skikkelig rå lyd på den. Noe sånt ville jeg at min bil skulle låte hvis jeg kunne velge. link: og samtidig: sjekk hvor fort det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Stemer det var skikkelig rå lyd i den m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 noe hissig lyd ja jævli fet samling biler i den bakgården forøvrig. hadde ikke hatt noe mot en skyline heller forøvrig. gøyale show off biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nei hadde ikke takka nei til en skyline heller jeg:) hehe sikkert morro det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Høres sinna ut den M3 der jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 faen å de skyline bilene gikk da?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Sjekk også denne riskoker'n! helt sinnsykt hvor fort det går! http://www.youtube.com/watch?v=VQoQhDXe ... ed&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Nissan skyline 1300 hp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 fy f... sliter hvis han må nyse da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 kan ingen lage en youtube tråd,og ha den som prioritert...er jo hundrevis av de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 hva er problemet? Men liker skyline, er jo rekkesekser og turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Skal ikke nekte for det jeg heller at skyline er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 nei jeg tror de fleste her, selv om de er veldig bimmer fans, synes skyline er tøft eller i alle fall ikke hater de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 sykt deilig lyd i den m3 n der ja skulle gjerne hatt sånn lyd på bilen hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 ja jeg har hørt den ett par ganger nå for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå