propan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har en org 325i oljekjøler liggende. Skal være tett og fin. Dere vet hvor de ligger på e30,så det er såklart ett par bulker,men ingen betydning. 400,- + frakt. 91870867 jesvart(at)online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Trenger men for dyrt. Får jo en helt ny std 7 rader for 570.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 jeg har adapter til en slik, en liten skade på den men, vet ikke om den er av betydning.. men noe kan vertfall brukes av den (slanger osv) sjekk her:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=604055#604055 håpet på at mit inlegg kanskje hjelper med salg av din, da vet folk hvor de kan få tak i adapter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg vet jo ikke hva de pleier gå for,tviler på du få tak i en orginal bmw kjøler til 600kr,men hvis en sier 400 med frakt da.. eller 300 ved henting. Må bare ha det vekk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå