Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å bytte bort min 92 calibra 2.0 16v i en bimmah :)

bilen er diamant svart, med rieger front skjørt, bad look, bmw e36 m3 skjørt, og rieger hekk skjørt.. justerbart senk.. focal frontsett, og focal "baki".. sugen cd spiller :P

14" vinterfelger.. selvfølgelig rust, det er jo en opel :)

venstre hjul bue burde byttes.. og litt rust på høyre side, "foran bak hjulet".. cat killer under bakfanger, og ene sideskjørt. den andre må ha detti av når forrige eier har vært ute å kjørt..

lekker litt vann i en slange, skal se om jeg får byttet denne..

eu ok til februar 08.. og årsavgift er desverre skyldig.

koffert låkket burde byttes, grunnet at bilen hadde en vinge der, og den ble stjålet.. altså bare rivd rett av.. har byttet dørhåndtak pasasjer side pga forsøk på innbrudd..

morsom bil som går bra å ligger no sinnsykt på veien..

kom med bytte forslag.. skal se om jeg får lagt inn bilder så fort som mulig..

ikke kom med useriøse forslag, da kan dere heller kaste bort tiden deres på noe annet..

motor å gir har forøvrig gått 110.000 og bilen har gått bare 158.000.. noe man merker, for bilen er utrolig god å kjøre.

Skrevet

bilder kommer :) må bare finne ett kamera først.. er litt usikker på pris antydning.. bilen har gått utrolig lite, er bra og ikke sånn halvgæærn å se på..

så vil vel si kanskje bud rundt en 20 lapp..

Skrevet

Akkurat mista skiltene på den =/ å bot på 2000.. juhu! tror jeg beholder den å shiner den opp i vinter! :) må jo ha noe å finne på ... PS : snut er ut

Skrevet

bot på 2000 for å bare ha ett kjennemerke.. det andre har blitt stjålet.. å joda.. bilen går betydlig fortere enn en bot på 2000 bare.. har jeg hørt *host*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...