Powrteck Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 hei hei.. jeg har en bmw 520 e34. jeg satt på ny frontfanger som det var grøftelys på fra før av.. og jeg fant ledninger osv til å plugge dem i.. men jeg måtte bytte bryter inni bilen.. jeg byttet bryter virket fortsatt ikke, jeg var å kjøpte meg rele i dag.. satt den inn, virer fortsatt ikke.. er det noen som kan hjelpe meg å fortelle meg hvorfor det ikke virker eller gi meg noen tips om åssen jeg skal få det til å fungere? tar i mot alle råd og tips med stor takknemlighet:D
Glenno Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Hmm, vet at den feilen er blitt gjort før inkl meg selv. Når enn kjøper lykter følger det ikke bestandig pærer med. Har du sjekket dette?
JoCCe Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 hehehe, ja man glemmer ofte det mest vesentlige. Men om du bytter til den 3 trins bryteren, å setter inn releet skal det funke, evt legg opp egen ledning som du kobler på bryteren med rele Er ikke mye jobb, plagdes å med det orginale ledningsnettet å fant ut det letteste var å trekke eget. Kobla bare styrestrømen fra stereo(via tenninga) inn på byter å frem til rele å i tåkelys
Powrteck Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 hei hei.. lyspærene er også i skjønner du.. men nå har jeg fått det til å funke, men bare når jeg har på vanlig kjørelys, når jeg setter på parklys så lyser ikke grøftelysa lengere:O skal det ikke egentlig være motsatt da? hjelp meg:)
Sir Hofstad Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Er slik det ble laget men finnes en fin guide for å koble lovlig her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå