Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har på hånd en 6 trinns manuell kasse som er veldig vanskelig å få tak i. Har prøvd å ringe en mann som søkte etter en slik kasse, men nummeret er ikke lenger i bruk. Hvis du leser dette må du ta raskt kontakt på 92 22 65 44. Kassen er også tilgjengelig for andre interesserte. Prisen vil ligge på ca 16.000 kr.

Eirik.

Skrevet

Kassen har gått 185000 km, men skal være helt i orden. Vet at disse kassene er blitt solgt svindyrt. Prisen er ganske rimelig nå, men hvis den går en del opp i pris, må jeg også ta mer.

Er usikker på om V12 ble levert med 5 trinns manuell, men dette er altså 6 trinns. Og blant de vanskeligste å få tak i. Kjenner til at det er satt inn V12 i E36. Men det går bare med manuell kasse. De er derfor ekstra etterspurt for dem som driver med ombygging. 6 trinns kassene koster gjerne 4 ganger mer enn det en V12 motor med 200 000 km koster.

Skrevet

I know. Har(mest sannsynlig) kjøpt en M70B50 motor med aut.kasse men skal ha man. kasse så kassa di er meeget aktuell. Men veit ikkje om eg har råd just nu,må isåfall drive inn gammal gjeld ;) Men hold meg oppdatert ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...