Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Nærmer seg 2008 med stormskritt nå Snakk om rååå bil Sint og myk på en gang, en estetisk nytelse http://www.cartype.com/page.cfm?id=1075 ... LL&dec=ALL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Du kan jo oppklare litt for de som ikke vet hva Z10 er.. inkl meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Oi se her ja! Bmw's svar på lambo dette. Såg heftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 BMW Z10 er en planlagt bil BMW har håpet å gi ut i 2008, for å "dekke opp" om "fiaskoen" Z8, som solgte svært dårlig. Kan lese enda litt mer på top speed her: http://www.topspeed.com/cars/bmw/bmw-z10-ar28831.html Bilen er altså planlagt i slutten av 2008, som en 2009modell, bygd på magnesium, aluminum og karbonfiber Vil sansynligvis bli på størrelse med en lamborghii gallardo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 baken så ikke ut, men likte tallene 1200kg og 550hk. forfra så den svært potent ut. vil tro den blir et sjeldent syn på norske veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Hekken ser noe spesiell ut ja, men det er først og fremst fronten som tenner meg på alle plugger For å ikke snakke om hk tallene vs vekt, som gir en effekt på 458 hk per tonn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 utseende på hekken har sikkert en praktisk forklaring. etter å ha studert bildet litt mer ble jeg veldig usikker på om den hadde gjort seg bedre i svart med svarte felger. veldig fin farge på bildet, men litt lite sint kanskje? en slik bil skal jo se ut sint som f... mon tro hva den vil koste i norge hvis den blir tatt inn? kan den havne under 2 mill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Sammenlikn bildene hos cartype med de hos topspeed - bildet på cartype er vel egentlig bare laget ut fra de skisseringene som finnes på bilen? Liker både fargen og blanke felger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Fronten var meget tøff Men bakenden var mindere pen! Men kanskje det oxo bare er en vane sak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg ble ekstatisk av å se det første bildet, nesten som å se en Lambo! Jeg liker virkelig formene på sidene. Men hva i svarte ... er det de har gjort med hekken?? Døde designeren før de kom så langt? Men jeg liker ENDELIG hva jeg ser fra BMW igjen, etter 7 års tørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er det bare jeg som ser at detaljene i fronten på denne er svært lik E90? Både lykter, nyrer og støtfanger har ganske lik utforming som E90. Litt mere aggresivt fremtonet selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Likte hele bilen jeg.. Hekken syns jeg var grise fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Dritstygg bak! Men ellers var den veldig fin EDIT: Etter å ha sett litt på bildene har jeg kommet fram til at den faktisk er _grusom_ bak... BMW har klart å designe mange fine bakpartier.. Har de allerede brukt opp kvoten sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå