helmer 85 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 motor selges..komplett med kasse og ledningsnett..vet ikke åssen stand den er i men har kjørt med motoren i en måned og virker grei..ryker blått..kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 ryker blått?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 er vel tegn på at den bruker olje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Vis du kan sende er jeg int.. Soberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 hva forlanger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helmer 85 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 den bruker olje ja..det er visst en 89 mod motor og kasse..følere foran på kransen.ikke i kassa..jeg sender ikke...bare legg inn ett bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sendt deg PM, meget interessert jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 motor selges..komplett med kasse og ledningsnett..vet ikke åssen stand den er i men har kjørt med motoren i en måned og virker grei..ryker blått..kom med bud.. Røyk blått ja men også: skjeiv topp, slitt kam, slitne ventiler, løftere og foringer, rådebank og skraping i girkassa. Har kosta meg minst 10 tusen i deler og masse arbeid den motoren der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Et "røverkjøp" med andre ord? ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Et "røverkjøp" med andre ord? ..... Kan si det sånn ja! Den har nå sin andre runde ute av bilen (har vel fått kjørt den max 1 mil tilsammen) for å reparere det forhåpentligvis siste problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Vil anta at selger visste meir enn han ville ut med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 Vil anta at selger visste meir enn han ville ut med.... Vil tro det, men kunne liksom ikke ringe og klage når jeg ikke fikk prøvd den før etter et par måneder. Hvis ikke skulle den gått i retur og vel så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg er interisert:) mulig og få tatt en titt på motoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Februar 26, 2009 Share Skrevet Februar 26, 2009 jeg er interisert:) mulig og få tatt en titt på motoren da? Hvis du leser innleggene ser du at den ble solgt til meg for leeeenge siden og kjøpet stiller seg i rekken av mange andre dårlige kjøp jeg har gjort her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå