Gå til innhold

Mye eksos

Magge
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e34 535i, 1992 mod. Motoren går fint og alt fungerer som det skal. Er bare en ting som har irritert meg i det siste. Bilen har begynnt å ryke en del. Uansett varm eller kald. Verst kald selvfølgelig. Under en kjøretur blir det ofte stopping i kryss her hvor jeg bor. I ett kryss mens jeg venter, ser jeg i speilet at det ryker en del bak. Mens i neste er alt bra. Kommer liksom å går visst dere skjønner. Fatter ikke hva det kan være. Bilen bruker hverken Olje eller vann. Hva er det da som forårsaker eksosen?? Kan det være det forbanna K&N filteret som gjør det? Skal kaste det på sjøen isåfall. Eller kan det være at ventilene mine skulle hatt seg en justering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luftfilterolje? Vet ikke hva det er engang. Mener ru rens til K&N filteret? Isåfall, nei. En kompis som så på bilen da jeg nettopp hadde kjøpt den. Sa at 2-3 av ventilene burde vert juster. Vet ikke om dette kan ha noe å så. Men må jo uansett få det gjort. Han har lovet det i lang tid. menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, okey, kan hende jeg må justere ventilene mine også, plutselig begynner det å ryke til meg og,

siden min bruker olje i tilleg så skal jeg skifte ut ventiltetningene med det samme, er vell ikke det som er problemet på din siden den ikke bruker et snev av olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...