Magge Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har en e34 535i, 1992 mod. Motoren går fint og alt fungerer som det skal. Er bare en ting som har irritert meg i det siste. Bilen har begynnt å ryke en del. Uansett varm eller kald. Verst kald selvfølgelig. Under en kjøretur blir det ofte stopping i kryss her hvor jeg bor. I ett kryss mens jeg venter, ser jeg i speilet at det ryker en del bak. Mens i neste er alt bra. Kommer liksom å går visst dere skjønner. Fatter ikke hva det kan være. Bilen bruker hverken Olje eller vann. Hva er det da som forårsaker eksosen?? Kan det være det forbanna K&N filteret som gjør det? Skal kaste det på sjøen isåfall. Eller kan det være at ventilene mine skulle hatt seg en justering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 har faktisk akkurat det samme problemet på min,men den bruker endel olje den da, (325i e36) kan det ha noe med Luftmengdemåleren og gjøre kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Tviler, da ville vel egentli ikke motoren gått reint. Men K&N filteret har jeg mine mistanker om. Dette skal visst ikke være bra. Suger inn sur, varm og jævlig luft fra motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 okey,hmm kan være det ja, har du brukt luftfilter olje? mye isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 luftfilterolje? Vet ikke hva det er engang. Mener ru rens til K&N filteret? Isåfall, nei. En kompis som så på bilen da jeg nettopp hadde kjøpt den. Sa at 2-3 av ventilene burde vert juster. Vet ikke om dette kan ha noe å så. Men må jo uansett få det gjort. Han har lovet det i lang tid. menmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 mhm, okey, kan hende jeg må justere ventilene mine også, plutselig begynner det å ryke til meg og, siden min bruker olje i tilleg så skal jeg skifte ut ventiltetningene med det samme, er vell ikke det som er problemet på din siden den ikke bruker et snev av olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå