shermy Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei! Hvor mye hestekrefter og Nm er det i denne bmw'en tror dere? Lurer så fælt! *nysgjerrig* http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1637388 Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er det ikke enklere å ta kontakt med selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Vanskelig og si for min del hvertfall... Men grom var den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Grom bil ja! Men er nok enklest å kontakte selger i forhold til å sitte å vurdere selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 stygg styling. Står jo ikke hva den lader, eller hva som er gjort med motor så det er umulig å si hva den yter, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shermy Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ahh, okeida.. kanskje jeg tar kontakt med selger da heller Jeg syns den er grom jeg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Fæl styling, men går sikkert godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Vil jo rett og slett si at dette rett og slett var ei nyyydelig tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå