vegard89 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 hei.. hvor får man kjøpt diagnosekabel til bilen..? er det dyrt?
jensemann23 Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 www.one-stop-factory.com Bruk søkefunksjonen på forumet her!! Alt står fra før
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Kjøpte tachobox v2 med Carsoft,VAG-com og KM justeringsverktøy for 1290 fra et firma i Trondheim.
Bjørner Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Kjøpte tachobox v2 med Carsoft,VAG-com og KM justeringsverktøy for 1290 fra et firma i Trondheim. I alle dager fikk du Carsoft software med på kjøpet ? Carsoft koster vel 20-30tusen originalt.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Nei koster vel litt mindre avhengig av versjon... Kan si jeg kjøpte interface (Tachopro V2),20 pins stikk for MB, rund og OBD2 stikk for BMW, stikk for VAG, altså "hardwaren". Og "fikk" med programvaren på kjøpet. Og denne programvaren var neppe lisensiert for å si det sånn. Men det går jo an å kjøpe for de som vil. Oftest er det bare kabel og interface man kjøper, og ordner programvaren selv. Men han solgte PAsoft BMWscanner med lisensiert programvare også da
Sir Hofstad Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Og det var bare ment som et tips... Vil man ha en proff stasjon med lisens som dekker de fleste biler om er produsert koster den ikke så mye som 20-30 tusen. grunnen til jeg kjøpte denne pakken var for å sjekke hvordan det fungerte, og vil legge til at det IKKE er jeg som selger...
en325ic Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 er heldig jeg da tar bilen inn på jobb;) slipper å kjøpe:)
vegard89 Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 hva betyr v3 obd 1+2? hva står det for? virker som du får masse forskjellige type diagnosekabel til bilen.. hva anbefales? noen som vet:S takker for alle svar:D http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Diag ... enameZWDVW
Bjørner Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 hva betyr v3 obd 1+2? hva står det for?virker som du får masse forskjellige type diagnosekabel til bilen.. hva anbefales? noen som vet:S takker for alle svar:D Ser du har en e36, da har kun et 17pins (rundplugg) diagnoseuttak. ODB uttakene er rektangulære. ODB2 kom på bmw etter 2000. les mer her på http://en.wikipedia.org/wiki/On-Board_Diagnostics
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 er heldig jeg da tar bilen inn på jobb;) slipper å kjøpe:) Har Bosch KTS stasjon på arbeid, men syntes det kunne være interessant å prøve noe annet. Og disse Tachopro kablene og interfacen syntes jeg ga mer for pengene enn bare interface og kabel fra onestop...
Bilkabel Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Heisann Vi selger Carsoft 6.5 til 1290,- Se vår webshop: www.bilkabel.com Mvh Fredrik Sjølie Bilkabel
axl Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 virker den skikkelig da? får den kontakt med alle moduler, og virker service reset? har carsoft 6.1 den finner feilkoder på motor, men det er mye som ikke virker.ikke servicereset og på full diagnose finner den nesten bare dme på min e46 m3. virket litt bedre på e36. tror det er en dårlig intrface. visst du garanterer den dere selger virker skikkelig er det innteresant for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå