worms Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 hehe oki . penseler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 jammen....langt til sotra jo...kom til oslo...spanderer kebab på deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 vanlige malerkoster... kebab har vi på sotra også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 har til å med kebbab i sund !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 men kebab nord for sinsenkrysset er ikke kebab... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 hehe.... det har vi.... ligger veldig vest vi vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 må fremdeles mot nord for å komme dit da...med mindre man kjører stavanger og slikt...ME DONT LIKE U AIGHT?fiks sånn glassfibershitt til meg også... men nok offtopic! Kul bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 hva vil du ha da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 en blondine med store boobies..en kebab med iskald glasscola...1mill i umerka sedler...og seff en fiiiin installasjon i bagasjen på sjuern son gir godlyd inn i bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 en installasjon lik den du har utført på e34 hadde vært kult..skaffer seff elementer/forsterker sjøl da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 jepp... da trenger jeg mål på suber.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 æsj...hmm...måle dem..sånn tommer tenkte du på?hmm..åssen blir det med lyd inn i kupeen?har 2x10tommere nå i kasse med sånne hull på toppen og har fjerna skiluke-dekselet..men er ikkno bra dunk i bilen når bagasjen er lukket men om jeg har bagasjelokket åpent så dunker det greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 spørs jo helt på hvilken subber du skal bruke.... er god lyd i min bil... målene jeg trenger er: diameter for hullet den skal ligge i og diameter på selve subben... dunker det greit utenfor bilen når du er bak, er det det du mener...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 nei dunker fint inni bilen når jeg åpner bagasjelokket og setter meg i bilen igjen..hmm..har rf sub..hmm..kanskje enklere å bare bygge en vegg inn mot setene bak og ha rør ut fra skiluka?hmm...\åssen blir det med montering a?hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 regner med du klarer å sette de i bilen å koble + & - selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg