Gå til innhold

Bmw kjennere i Rogaland/ Vest- Agder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har peiling på noen gode verksted for Bmw i Rogaland / Vest-Agder? Har prøvd Bavaria begge plasser men er strengt tatt ikke fornøyd, DÅRLIG SERVICE!

Skrevet

Øyvind Moe, holder til ved Nylunds Bilelektriske i Hillevåg.

http://www.nylunds.no/ <- Der finner du hvor han holder til. Han leier en plass der.

Har ikke telefonnummeret til han nå, men ringer du nylunds kan de sikkert gi deg det, evt. sette deg over til han.

• 1 year later...
Skrevet

Vet at denne tråden er svært gammel, men Google Øyvind Moe og BMW, da kom denne opp som nr. 1.

Det har seg slik at jeg skal få et par ting fikset på bilen mht. eu kontroll, og har fått høre at Mr. Moe er plassen å gå. Er det fortsatt slik?

Har hørt at han holder seg langt under vanlig pris og kvaliteten står det ikke på :)

Noen som kan bekrefte / avkrefte?

Skrevet
Vet at denne tråden er svært gammel, men Google Øyvind Moe og BMW, da kom denne opp som nr. 1.

Det har seg slik at jeg skal få et par ting fikset på bilen mht. eu kontroll, og har fått høre at Mr. Moe er plassen å gå. Er det fortsatt slik?

Har hørt at han holder seg langt under vanlig pris og kvaliteten står det ikke på :)

Noen som kan bekrefte / avkrefte?

Kan som sagt tidligere på det varmeste anbefale Øyvind Moe.

Skrevet

Har begynt å bruka Øyvind Moe jeg også, å er enige med de andre her.Gode priser og god service.

Leverer touringen min der nå når det er noe som trengs å gjøres

Skrevet

Hei!

Ville bare gå god for Øyvind Moe jeg og. Faderen har bare service der med 850 sin. Er utrolig fornøyd etter et par dyre bomturer hos Bavaria.

Ellers leverer både jeg og søs inn bilen til Moe. Kanonbra service, men regn med litt venting. Travel mann :D

Skrevet

Hvis du er på utkikke etter autorisert BMW verksted så er det en på Bryne (husker ikke navnet, men hadde bryne i navnet) som er autorisert og flinke. De er halve prisen av Bavaria og...

Skrevet

Jeg har også fått anbefalt Øyvind Moe på Hillevåg, så kommer til å bruke han. Han jobbet på BMW tidligere hørte jeg, men starta opp for seg selv.

Skrevet
Kvål auto driver mye med BMW, hører de har god erfaring og peiling der.

Har også brukt Kvål Auto ved flere anledninger, å de er også meget dyktige, de to som driver det, er tidligere mekanikere fra BMW, og VW AUDI.

Skrevet
Hvis du er på utkikke etter autorisert BMW verksted så er det en på Bryne (husker ikke navnet, men hadde bryne i navnet) som er autorisert og flinke. De er halve prisen av Bavaria og...

Autoservice Bryne, eller nå: Bavaria Autoservice Bryne. Bavaria eier nå cirka 50%, så jeg tviler på at prisene er så mye bedre nå lengre.. Disse er spesielt gode på karosseri og lakk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...