morteym Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Fikk med noen carbonstickers for noen år siden da jeg kjøpte eisenmann-eksosen, men var veldig i tvil om ikke det ble litt fjortis å ha disse på. Men var veldig sugen på noe nytt i dag De er mørkere og ikke så refleksaktige i virkeligheten. Skal se om jeg får tak i svart dobbeltsidig teip til passbrikka. Det var en fin oppgradering det, brukte svart tusj. http://blufiles.storage.live.com/y1pb9gyWLaLOeJAYVa_-BDUvu1VdbjdgbKgqyY0bUA3K3hAlD6BwDMeCzqTzcBvdqbSDLaWFReHXBU http://blufiles.storage.live.com/y1pb9gyWLaLOeISMSGjc_TvKeluMzOK1dId0-2QnrhIBc4Xu4dtaW8AZ0gli26ndrK5okT1puU9n70 http://blufiles.storage.live.com/y1pb9gyWLaLOeIL6uHViHamRbiG38af4KEKUT16yHCRKFMWeKzNIoVDlf4yp3ZAPbTzifXDCMmN3jg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 vanlig vannfast tusj?tror jeg skal gjøre det samme med min as..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hvorfor ikke snu brikken og montere den på baksiden av sladrespeilet, for så å lakke den? Dette fungerer utmerket, i tillegg til at hele brikken da blir svart. Ikke lim på ruten eller noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Jeg gjorde faktisk akkurat det samme som deg i går.. med AutoPASS-brikken that is. Demonterte den helt (i biter, tok ut elektronikken) og lakkerte alle delene. En kan se hvor godt den viste før på avataren min.. til og med på det lille bildet der er den synlig! Lakkert: Svart dobbeltsidig 3M-tape: Plasserte den så langt opp at den står i det sotede feltet av ruta: Viser ikke i det hele tatt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Har også lakkert brikke i folkevogna mi. Tok meg ikke bryet med å demontere den, bare kjørte på med matt svart. Absolutt å anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hmm! Jasså, så det går an å ha den bak sotinga på ruta? Jeg prøvde å kjøre gjennom bommen mens jeg holdt den der, så fikk jeg lyset i midten (jeg får aldri grønnt). Kjørte gjennom en gang til rett etterpå mens jeg holdt brikka der den pleier å stå og fikk det øverste lyset. Men mulig det var fordi jeg nettopp hadde passert? Vet ikke jeg altså. Har kjøpt blank dobbeltsidig tape på Clasohlson nå, fant ikke svart. Hvor kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Brukte 3M-tape fra en svær rull på jobb. Vet ikke hvor den er kjøpt, men 3M er jo rimelig utbredt. Dette er av typen som er ment å feste utvendige lister etc. på biler, så den tåler mye. Men Biltema har også svart dobbeltsidig tape av tilsvarende type: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=85863 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 Hvorfor ikke ha den inni speile? jeg har det så jeg kan garantere at d funker \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ble jo pent dette da gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvorfor ikke ha den inni speile? jeg har det så jeg kan garantere at d funker \:D/ Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvordan har man den inni speilet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 du demonterer bombrikken og tar ut det lille kretskorte som er inni...så deler du bare speilet i 2 og limer/teiper brikken inni...easypeasy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvordan deler man speilet? Problemet er at jeg ikke får grønt lys selvom alt er i orden, men får lissom aldri bekreftet at den funker når jeg passerer bommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Har hatt svartlakka brikke siden jeg fikk den, men den dobbeltsidige tapen er ennå hvit..Kanske modde mer? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jeg har kjøpt blank teip jeg. Fant ikke sort på clasohlson.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå