Gunnar Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Hvis du var på CO i Sandnes kunne du jo like godt tatt turen over gata til Biltema, der har de som sagt svart tape.
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Hvordan deler man speilet? Problemet er at jeg ikke får grønt lys selvom alt er i orden, men får lissom aldri bekreftet at den funker når jeg passerer bommen.. får vel bare opp lys når man ikke har brikke vel?
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 du demonterer bombrikken og tar ut det lille kretskorte som er inni...så deler du bare speilet i 2 og limer/teiper brikken inni...easypeasy går vel ikke med mitt tynne speil...
crom Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 Hvorfor ikke ha den inni speile? jeg har det så jeg kan garantere at d funker \:D/ Dette er jo genialt i all sin enkelhet! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?
TB328i Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 du demonterer bombrikken og tar ut det lille kretskorte som er inni...så deler du bare speilet i 2 og limer/teiper brikken inni...easypeasy går vel ikke med mitt tynne speil... har man tynne speil kan man lime den bak på speilet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå