mrbatnes Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 vurderer å bestille meg et justerbart senkesett fra supersport, men tenkte å høre litt rundt om andre har noen erfaringer med dette først? tenker da på kvalitet på senkesettet, hvordan det fungerer på veien, om demperene "bunner" lett og ikke minst ruster de? hadde hvert fint me noen fornuftige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 eg har supersport justerbare, har kjørt 4måneder nå. funker veldi bra syns eg, ikkje bunner:) er ikkje overstivt. eg e meget fornøyd . betalte kun 6000kr dette står på ein e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 eg har supersport justerbare,har kjørt 4måneder nå. funker veldi bra syns eg, ikkje bunner:) er ikkje overstivt. eg e meget fornøyd . betalte kun 6000kr dette står på ein e36. har du merket deg noe rust på demperene/gjengene? har hatt dårlige erfaringer med senkesett som ruster fast på gjengene.. av den billigere typen vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 nei.. har ikkje hatt noe problem med mitt. har justert det oppigjen etter di var nye. å det var ikkje problem. gjekk fint med gjengene . men du bør jo reingjøre gjengene før du skrur. er nok noe sand inni der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hvor får man tak i dette? trenger nye dempere FORT... link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Detuktioner Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ebay så får du disse settene billige, eller generelt coilovers billige! Mange er like bare med forskjellige navn også.. Eye candy racing selger supersport i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 ring GS bildeler. bedre når det gjelder reklamasjon enn å handle ting fra ebay. sånne ting er greitt å handle i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg hadde supersport på gamle isen. Ikke fornøyd hvertfall. Ene fremdemperen sprakk på grunn av kulde, etter et halvt års bruk. ikke er rustfrie heller. Men, er visst tatt i bruk nye dempere på supersport settene etter jeg kjøpte så mulig det er bedre kvalitet nå! Jeg hadde ikke kjøpt dem igjen. Da hadde jeg heller spart noen tusinger til et dyrere sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg har fast senkesett fra supersport 50/50 ikke fornøyd i heletatt!! Ene dempern foran er dårlig.Bak kommer det ulyder fra dempere som igjen har dårlig spenn fra fjøra! Skal værtfall ikke ha supersport igjen helt tragisk greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 må væra berre eg som er heldig eller? hehe har ikkje hatt noen problem eg enno har hatt det i halvt år no so:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 jeg har funnet et sett fra weitec som jeg tror jeg skal kjøpe. senker 50/30. skulle visst være god kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Kjøp Kw og vær ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 er vel en del dyrere det da. eller? trenger sett fort siden den ene demperen min er fucka, og er ikke verdens rikeste. det er jo tross alt en grunn til at jeg kjører 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 kjøp deg et sett med dempere og fjører. Drit i justerbart! Gå for bilstein.. dem selger noen gode sett til rundt 5-6 lapper. Da får du i tillegg kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 kvalitet er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå