Gå til innhold

Din erfaring med lykter fra koed

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

har erfaring med de jeg.. men ikke sikkert du vil høre va jeg har å si :lol:

kan si at det er no forbanna søppel. begynte med dårlig kontakt i den ene lykten. lyse kom å gikk som det selv ville.fant aldrig ut av dette.. så fikk jeg dugg i begge lyktene, MYE dugg i den ene lykta. mye dugg og mange minusgrader var vist en dårlig kombinasjon, endte med at det ene lykteglasset sprakk på skrå over hele lykten :P kasta hele driten og kjøpte med noen depo(?) lykter fra GS. usikker på om disse var av noe bedre kvalitet siden jeg solgte bilen rett etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme om det er fra Koed, GS, Schmiedmann eller hva som helst..

som regel er det jo fra FK(depo er også FK), eller in-pro.. feks.. og disse sjappene har jo samme leverandør.. og det kan variere fra lykt til lykt.. originale lykter kan også dugge!

Men når man kjøper slike billiglykter, så må kan være forberedt på at det kan være noe forbanna dritt og forbanna søppel da.. Hvis man absolutt skal ha angeleyes på biler som ikke er levert med det, så er det ofte slikt man får!

Vi sitter ikke og snekrer sammen lykter på Koed.

Så spør heller hvordan lykter fra FK er.. feks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som noen her sa. FK og in-pro.. blir det samme. Tror Depo står bak noe fra in-pro og.

Hella er på et annet nivå ja. Aldri fått en klage jeg hvertfall. Men vi selger mest Hella til E39 da, og det er jo rett og slett originalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...