Mexos Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 har bestilt meg sorte Demon Eyes fra Koed og lurer på hvilken erfaring folk har med de. Er det gode lykter? No tendenser til dogg? Er det høydejustering på de? Bra lys fra ringene? bedre lys fra de enn hovedlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ingen som har erfaring med disse? Ser ut som jeg kanskje blir den første da Blir spennende dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 har erfaring med de jeg.. men ikke sikkert du vil høre va jeg har å si kan si at det er no forbanna søppel. begynte med dårlig kontakt i den ene lykten. lyse kom å gikk som det selv ville.fant aldrig ut av dette.. så fikk jeg dugg i begge lyktene, MYE dugg i den ene lykta. mye dugg og mange minusgrader var vist en dårlig kombinasjon, endte med at det ene lykteglasset sprakk på skrå over hele lykten kasta hele driten og kjøpte med noen depo(?) lykter fra GS. usikker på om disse var av noe bedre kvalitet siden jeg solgte bilen rett etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 har kjøpt jeg også, men har bare lagt på "delelageret"(gjesterommet) mitt... ikke montert enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Dette var ikke helt det jeg ville høre nei Får håpe jeg får bedre erfaring Kanskje jeg bør prøve å tette de litt med sikaflex her og der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er jo samme om det er fra Koed, GS, Schmiedmann eller hva som helst.. som regel er det jo fra FK(depo er også FK), eller in-pro.. feks.. og disse sjappene har jo samme leverandør.. og det kan variere fra lykt til lykt.. originale lykter kan også dugge! Men når man kjøper slike billiglykter, så må kan være forberedt på at det kan være noe forbanna dritt og forbanna søppel da.. Hvis man absolutt skal ha angeleyes på biler som ikke er levert med det, så er det ofte slikt man får! Vi sitter ikke og snekrer sammen lykter på Koed. Så spør heller hvordan lykter fra FK er.. feks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Er det CCFL ringer på disse, xenon look som vises på dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Vi sitter ikke og snekrer sammen lykter på Koed. Så spør heller hvordan lykter fra FK er.. feks! Hvordan er lyktene fra FK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Vi sitter ikke og snekrer sammen lykter på Koed. Så spør heller hvordan lykter fra FK er.. feks! Hvordan er lyktene fra FK? I forhold til inPro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Alt er stort sett sammen dritten. Vil tro det beste er å montere ccfl ringer i oem lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 kan på det sterkeste anbefale angeleyesene fra hella.. de er rå... men litt dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 kan på det sterkeste anbefale angeleyesene fra hella..de er rå... men litt dyre... litt spesielle ringer på hella lyktene da. snudd 180 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 de er DRIT kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Blir som noen her sa. FK og in-pro.. blir det samme. Tror Depo står bak noe fra in-pro og. Hella er på et annet nivå ja. Aldri fått en klage jeg hvertfall. Men vi selger mest Hella til E39 da, og det er jo rett og slett originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 de er DRIT kul ser ut som de har poser under "øyene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå