Gjest Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Vurderer å selge grunnet oppgradering. Kjørt på stand 88+ motor 8.8:1 i komp. Kjørt på 0.8-0.9 bar. Kjørt 100mil. Pris:12000 Turbo:Volvo TD04-HL 16t smidig turbo med god respons som klarer 300hk.Vannavkjølt.Integrert w.gate. Adapterrør følger med.Samt downpipe i 3" Ventil for justering av trykk er med. Slanger og koblinger til oljetrykk og retur. Bensintrykksmåler. trykkrør med slanger og dump ventil. Intercooler Chip fra trimchip.com som senker tenning.Passer ECU fra sept 87 og nyere. Progressiv bensintrykksregulator.Malpassi 1:1.4 6 stk M3/M5 dyser 340cc 535 luftmengdemåler med 325 elektronikk. Alt som trengs skal være med tror jeg. Send meg en PM om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selge bare turbo? eller om du vet noen steder der man får tak i noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Selge bare turbo? eller om du vet noen steder der man får tak i noe lignende? Selger ikke turbo løst desverre. Vet ikke hvor de er å få kjøpt,da jeg kjøpte min priv. Veldig godt fornøyd med denne turboen,god kjørbarhet på motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Hvor mye effekt antar du at du hadde i underkant av 1 bar? Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Vanskelig og si,men vil tippe ca 270Hk. Jeg syntes den gikk bra,og det var god respons. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sycho Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Pris:12000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 har du bunnpanne med oljeretur og elr.? følger det med i prisen? manifolden følger med i prisen og elr ? brukte du org. bensin pumpe ? meget interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 har du bunnpanne med oljeretur og elr.? følger det med i prisen?manifolden følger med i prisen og elr ? brukte du org. bensin pumpe ? meget interisert. Jeg kjørte oljereturen ned i bunntroa der oljenivågiveren står bak dynamoen. Manifold følger med ja. Jeg kjørte på org pumpe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 solgt eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 solgt eller ? Det virker sånn ja,det er 2 stk som er veldig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Ring 98897997 så får du solgt sette på flekken! Kompis ta mæ,han har sendt dæ PM,å han har pengan klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå