Morty999 Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 driver med ett prosjekt.. men gidder ikke lage prosjekttråd her.. så de som vil følge meg får følge med her http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1056 gled dere til å se en sierra som kan gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hvorfor ikke bruke bmw chassi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 driver med ett prosjekt.. men gidder ikke lage prosjekttråd her.. så de som vil følge meg får følge med her http://teamsideways.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1056 gled dere til å se en sierra som kan gå bra hehe, fint motor valg.. Men turbo'n må du ha! Lag mange bilde updates, så skal jeg og garantert mange andre også følge md. Godt du skal ha bmw motor i sierra ikke omvendt. cosworth er jo greit da, men nok OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Blir morro å se en Sierra uten turbolagg som ikke er like treig som en skilpadde på fylla. Endelig noe som går bra ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe.. til helga blir det trolig sveising av motorfester.. blir INGEN ting som kan minnes om noe cosworth i denne.. trur egentlgi jeg må skjære hull i panser for å få plass til turboen.. men det får heller gå.. hehe opt: av en grunn att jeg egentlgi er sierra mann som har kjøpt bmw.. hehe også holder ikke ford motorer en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 skjønner, ser jo bra ut det chassiet, så det burde bli bra det. personlig synes jeg det er tøft med de doble frontlyktene på de modellene, samt den lille vingen bak og sota baklykter. du må si fra i denne tråden når du har oppdateringer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe.. morette lykter kalles det.. og det syns jeg er MEGA STYGT! men er sota baklamper ja.. muuulig det blri vingen.. hehe karosseriet er RUSTFRITT. ikke en eneste rustflekk i verken hjuilbuer eller kanaler =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Trodde det var mest vanlig å gå andre veien jeg (cosworth motor i BMW), pga kostnader ved trimming, men mulig jeg har hørt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe mulig det.. men jeg liker mere m30 motorn enn cosworth motor for å si det sånn.. eller jeg har ALLTID HATA cossie motorn da.. har drivi med 8v hele tiden jeg.. blir nok gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 hehe.. morette lykter kalles det.. og det syns jeg er MEGA STYGT ford folk assa nei da, smaken er som du får ha lykke til, skal følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 da skal jeg på verkstedet å skru sammen en dummie motor som skal tilpasses neddi der bilder komemr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Stakkars motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hehe den er neddi! komemr bilder straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Ser den gleder seg alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 16, 2007 Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hehe tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå