Singda Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Hei, vill gjerne bytte pocketbiken min i noe bmw deler, ifra e36 325i:) 91 mod Det er en vannavkjølt 39cc totakts motor med 19mm dellorto trimforgasser, den har et helt rått turtalskick på toppdraget,noe i likhet med trimmede mopeder med trimsilynder:) Det er egentlig en konkuranse pocketbike meninga for å bruke på bane,(den bråker ganske mye) toppfart ca 70km/t kan få mere med høyere dreving;) Plastikken på den er litt stygg da,endel lakkskader og brista/knekt bakskjerm. ellers motormessig funker den som fjell;) Skal prøve å legge ut bilder av den vist jeg får til, (må lære meg det,hehe) Så vist dere har noen 325i e36 deler av noe slag som faller i smak så bare si ifra Hilsen Simon
Dirty Skrevet Oktober 15, 2007 Skrevet Oktober 15, 2007 Deler trenger du ? slitedeler eller styling osv ?
Singda Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2007 trenger egentlig mest deler til turbobygging,diverse målere eller tillegsprut eller noe, styling og forsåvidt, er int i det meste : )
conan Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 Hva er prisen i penger da? Hakke så mye e-36 deler se. Eneste jeg evnt har til bilen din er en 5"turteller med shiftlight+spenn ?!?
stiann Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 har m tech dempere og fjærer vis du er interesert i det?
Singda Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 Hva er prisen i penger da? Hakke så mye e-36 deler se. Eneste jeg evnt har til bilen din er en 5"turteller med shiftlight+spenn ?!? i penger skal jeg ha 3000,- Husk dette er ikke en vanlig pocketbike som er luft avkjølt osv, denna har rått turtalskick og bråker som f disse koster en go del nye.
Singda Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 legg meg til på msn for de som vill ha bilder eller jeg kan sende på mail mail: superbike46@hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå